Gå til innhold

e36 325is 94mod ny pris igjen etter uhell

henry0209
 Share

Anbefalte innlegg

Selger da godbilen i og med at jeg har gjort det store ved å miste lappen i fartskontroll. Trenger derfor ikke bil før om noen måneder.

Bilen er en 94 mod e36 325is som har blitt importert til Norge etter å ha gått ca 10 år i USA. Usikker på hvor den var i USA, men vil tro det er en plass uten mye salt på veiene. Det vil si at det er fint lite rust på denne mtp at den er 18 år og med 154 000 miles (247 000 km) på telleren.

Den har sort elektrisk skinninteriør som ser meget bra ut, lite slitasje. Har store kjørecomputeren. Bra stereoanlegg, Focal frotsett, Focal i hattehylle, Cadence 12" sub, 5-kanals Ground Zero forsterker, og Kenwood spiller.

Minuset er at den fjusker litt når man skal akslerere, ikke på tomgang eller noe slikt. Plugger ble skiftet for 3000km siden, så tviler på det er dem. Bilen nykker litt , dvs lite opphold i akslerasjonen før den går normalt igjen. Har ikke gjort noen innsats for å finne ut hvorfor det er slik..

Kunne tenke meg 69.000,- for den.

Bud mottas.

da55lga5mf3vb837egrk.jpg

Mer info står i annonsen: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=39174101&FINNBOX_ENABLED=true&spidEnabled=true

Jobber offshore, men kan vises etter avtale selv om jeg er borte.

Tlf 98666585 Mail: Henry_94_a@hotmail.com Enklest å få tak i meg på mail, siden jeg har fint lite dekning ut på havet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 1 month later...

Bilen er fortsatt til salgs, men til redusert pris da den fikk seg en liten smell på venstre side her en dag. Må derfor bytte framskjerm, og lakke opp igjen dør og sideskjørt på venstre side for at den skal bli fin igjen. Ellers har jeg funnet ut at det er lambdasonden som må byttes for å bli kvitt fjuskingen.

Har også gått til innkjøp at et nytt sett sommerfelger, GS Gold track 19 x 9,5 med 235/35/R19, som kan følge med mot tillegg i pris(7000,-).

1cytrtj2q7j7oi0usrte.jpg

Ny pris settes til 60 000,-/bud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er GS felgene solgt.. Så er bare bilen igjen. Legger ved bilde av skadene. Er bare skjermen som må byttes, evt plastikk inni hjulbuen. Dør og skjørt er bare skrapet opp, og trenger ny lakk. Er på utkikk etter ny bil, så tar gjerne imot bud.

jkyyybhcrmgzv7r8b2v1.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Bilen har dessverre blitt utsatt for litt hærverk. Dvs riper i lakken. Er riper på koffertlokk, tak, og bakskjermer. Ripene er ikke veldig dype, og vil tro mye forsvinner med rubbing. Selges billig nå fordi jeg er på utkikk etter nyere bil nå som jeg snart kan ta lappen igjen.

Bytter lambdasonde når jeg får den i posten, og da skal fjuskingen forsvinne..

Setter pris på 45.000,-/bud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...