M1234 Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Sugen på bil, og lurer veldig på hva folk tenker om denne? Er det noen kjente feil på 1-serier? Søkt litt på forumet her, men kan ikke se så mye ang. feil. Kanskje det er et bra tegn http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37631463 Setter pris på litt bilsnakk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Etter hva jeg vet og har lest, er det overaskende lite feil på 1 Serien. Det viktigste du kan se over er forstilling og bremser. Også har jeg hørt at det er en føringsskinne ved registerkjedet som er en svakhet, vet ihvertfall dette gjelder bensin versjonene, om det gjelder diesel, vet jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanvik Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Mener også at jeg har lest og hørt at skinna på registerkjedet er en svakhet på modellene etter 04mnd i 2007. Altså da de kom med n47 motorene istede for m47. (korriger meg gjerne hvis jeg tar feil?) Utover det så kan jeg skrive under på at dette er biler som er veldig morro og kjøre, iallefall med msport understellet slik jeg selv har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå