316 Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Noen av skruene i felgene har dessverre blitt litt brune, som man ser på bilde... Hvilket middel er best egnet for å få bort dette svineriet? Eller er det nyttesløst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Polere hver enkelt skrue med autosol. Om du ikke vil overflatebehandle de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Autosol er bra det, men det tar jo litt hardt da det er mye slipemiddel i det. Vil helst ikke kline for mye av det rundt felgen! Er det noe middel som er like bra med mindre slipemiddel? Så kan jeg ta felgene samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Meguiars metal polysh er vel noe mildere enn autosol. Ble iallefall myyye blankere kanter på RMene med den, i forhold til autosol Der jeg hadde brukt autosol, så det ut som et grått ripehav i forhold. Det finnes nok bedre midler også, men autosol og metal polysh er de jeg har erfaringer med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Da prøver jeg det ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Mothers har mange gode varianter, Swissvax har og. Sjekk ut Gasolin og Scandicshine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Jeg ville først kjørt på med iron-x å sett om det ikke hjelper, da får du iallefall felgen din helt ren, ser dritmøkkete ut. tipper den tar den brune fargen der og hvis du jobber litt med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Er ikke så møkkete som det ser ut som, men selvfølgelig litt møkkete ja. Bilen har ikke blitt brukt, ei heller felgene ! Hvor selger de iron-x? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 De hjula der er møkkete enten du vil eller ei. Gsbildeler har. Partsand retards og. + ebay seff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Da har jeg bestilt: Iron-X 1l Chemical Guys Metal Shine 450 ml Daytona felgbørste Chemical Guys Cotton - Mikrofiber thick kluter 3 pakk Scandicshine voks påføringspute Påføringsputer i gult skum 3 pakk Hva er det greit å bruke ved påføring av metalshine? Ser de bruker mikrofiberklut i enkelte filmer... Link til noe som egner seg, takk ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå