JÅ9 Skrevet Oktober 16, 2012 Skrevet Oktober 16, 2012 Har dessverre måtte kvitte meg med min E39 og fant et sett gamle felger og hjulkapsler fra da jeg kjøpte bilen. Ser ut som lakkerte stålfelger, men de er i aluminium. Brukt av første eier de første årene og ser nesten ubrukt ut. Den ene hjulkapselen er "kantkjørt", (se bilde) de andre ser bra ut. Ønsker å bli kvitt dem fortest mulig, pris 500 kr??? Åpen for bud. Holder til i Trondheim. Ring/SMS 92853001 Mail: jonny.bk@gmail.com
Julian Sommer Skrevet Oktober 16, 2012 Skrevet Oktober 16, 2012 Dette er jo stålfelger, selvom de kanskje er belagt med alu, eller har alu-kant som gjør at man ikke skal feste vekter der, som tegningen tilsier. Hva veier en felg?
Inline six Skrevet Oktober 17, 2012 Skrevet Oktober 17, 2012 Dette er jo stålfelger, selvom de kanskje er belagt med alu, eller har alu-kant som gjør at man ikke skal feste vekter der, som tegningen tilsier. Hva veier en felg? Sorry å skuffe deg men disse felgene er faktisk alu felger. E39 ble levert med svarte platefelger i både alu og stål, de ser helt like ut bortsett fra at de i alu har litt tykkere gods og er veldig lette.
JÅ9 Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2012 Det stemmer nok som Inline six skriver: det er alu-felger: De er ikke magnetisk, veier ca 5,8kg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå