Gå til innhold

E36M3 3.0l. Noen som kjenner til denne?

SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Kjenner ikke til bilen, men på generelt grunnlag:

Hvem tar ikke vare på dokumentasjon av km-stand på en M3? Og når folk skriver at noe er galt, men det kun tar MINUTTER å reparere om en har tid, hvorfor ikke bare ta seg tid så slipper man det punktet i annonsen? De fleste har vel noen minutter å avse?

Ikke verdens beste bilder, men den ser jo grei ut innvendig da. Ikke verdens fineste eksos-stuss eller ratt, men det lar seg vel bytte.

Enda en M3 på gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er noe som tenner varsellampene mine også med den.

Clutch ødlagd på så lite km tyder på hard bruk, den jeg henta hadde gått 150k og den slura ikke på clutchen.

Er en kompiss som er på jakt etter '36M3

Koss vett du det var org clutch?

Min og slurer ved hartd kjøring, men kan aldri tenke meg ein m3 clutch holder så lenge, med riv startet og blå røyk på 1 og 2 gir..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For den var dato merka en eller anna dato i -97, og bilen var produsert i mars 98 :)

Jeg har ved flere anledninger sett brukere her inne som har vist datostempling på nykjøpte deler rett fra BMW som viser at delen var produsert på 80-tallet. Så din logikk fører ikke nødvendigvis til et korrekt svar :wink:

Jeg hadde nok stussa mer på mangel på dokumentasjon enn at clutchen slurer litt.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...