Vegis Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Hei jeg skal lakke min E30 cab om en måne ca, og vett ikje ennå hvilken farge jeg skal ha. Har lurt ein del i mørke blå men vet ikke koden på fargene jeg har funnet Fint vist noen kan komme me noen lakk koder og bilder så jeg kan kikke litt på. Lure litt på disse fargene, men har ikjke koder eller navn. noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Lemansblå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i cab Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Jeg føler ingen av de er Lemansblå, den er lysere jaffal den de brukkte på E39 M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Jeg vet ikke om det er lemansblå på bildet, jeg bare vet den er noe lignende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegis Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 okei trur denna e Lemans blue, e igrunn ikje så hallgalen den, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rulvan Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Den norsk registrerte E30`en er lemansblå, er en kar her på forumet sin bil viewtopic.php?f=38&t=204640 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Men den er ikke bandet org LM-blå.. Er trikset med fargen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 estorilblau er også ganske pen. Litt for "baby" kanskje? Technoviolet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegis Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2012 Har sendt pm til han med den norsk registrerte. Litt baby itte min smak den der, men alle tipps motas med takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Jeg har en cab som er Mauritius blå. Du kan se tråden min for å se hvordan den ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Jeg har royalblau på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegis Skrevet November 2, 2012 Forfatter Share Skrevet November 2, 2012 Har fått koden på den norsk registrerte, synes den er veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Laguna seca er også pent syns jeg. Se litt nedpå siden http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37942644 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå