tommy_ve Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2013 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2013 bumpetibom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2013 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2013 Bumpido Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2013 Bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2013 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersH Skrevet September 5, 2013 Share Skrevet September 5, 2013 Lmm m43 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet September 5, 2013 Forfatter Share Skrevet September 5, 2013 Nupe, har flere liggende:) send over nmr som står på din nåverende lmm, så skal jeg få leita fram riktig boks til deg;) Mn du trenger kun lmm, ikke med luftfilterboks? Har flere av de liggende også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersH Skrevet September 5, 2013 Share Skrevet September 5, 2013 Trenger kun lmm Skal få sjekket nr i morgen. Men hvor mye skal du ha for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet September 5, 2013 Forfatter Share Skrevet September 5, 2013 Går brukte for 1800kr + frakt hos forhandler. Gi meg et bud på pm sammen med nmr på den du trenger så skal vi komme til enighet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersH Skrevet September 6, 2013 Share Skrevet September 6, 2013 Ifølge diagnosen jeg tok i stad så er det lamdasonden som må byttes, så jeg prøver det først. Du har ikke deg du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet September 7, 2013 Forfatter Share Skrevet September 7, 2013 Har flere liggende jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersH Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Hvor mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommenke Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Har du servo liggende til e30 evt kva skall du ha før e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå