kristoffersandnes Skrevet November 11, 2012 Forfatter Skrevet November 11, 2012 Blir nok bra dette. Så lykke til med gjenoppbyggingen. Mvh Bent Må prøve å få til noe greier. Tusen takk Dette skal følges! Gleder meg til det blir liv i den, stå på Sent from my E10i using Tapatalk 2 Ja, den dagen den er på veien igjen er jeg lykkelig.
E28Fredrik Skrevet November 11, 2012 Skrevet November 11, 2012 spennende prosjekt her skal det følges med!
Pedi Skrevet November 12, 2012 Skrevet November 12, 2012 En liten update. I dag har jeg kjørt fra Røros til Lillestrøm for å hente dør til E28'n...Det var den fridagen!Kjøpte døra av Team Bmw her inne på forumet. Bilen er jigget ut igjen, så nå skal nye deler tilpasses. skal se om jeg kan få ordnet med noe mer bilder! [ Bilde ] Jøss, fikk du tak i en brukt rustfri dør?? Gleder meg til bilder fra rettinga...
kristoffersandnes Skrevet November 14, 2012 Forfatter Skrevet November 14, 2012 spennende prosjekt her skal det følges med! Tusen takk. fint E28 prosjekt du har selv også! genial den vippa di Jøss, fikk du tak i en brukt rustfri dør?? Gleder meg til bilder fra rettinga... Så den så kliss strøken ut, den hadde vist stått på en veldig pen E28. Den hadde litt kræsjet på venstre side, døra så utmerket ut! Skal innom verkstedet på fredag, så får prøve å ta noen bilder da! Men jeg har jo ikke noen bruksbil for tiden, så har bare lånt bestefars Volvo 460 Tenkte som så at burde anskaffe meg noe som kan ta meg fra A til b og er billig! Forje uke snoka jeg litt rundt på hjemplassen etter noe gammalt jeg kunne kjøre rundt i... Så ble vist en slik en....hahaha Jeg liker gamle biler, sånn er det bare. noe nytt er uaktuelt! VW Polo LS 1,1L 55hk 1977. Denne skal senkes til sommern, ingen tvil! og noen felger hadde gjort susen! Og siden panserlåsen til bestefars Volvo var i stykker, fant jeg heldigvis en ny lås hos lokale høggern. Disse produseres ikke noe lengre. Heldig som fant en som ikke var i stykker...det håndtaket er jo bare laget av plast.
NicklasFS Skrevet November 14, 2012 Skrevet November 14, 2012 denne her har jeg ikke sett før gøy å se at det er flere fra trøndelag her på forumet liker egentlig ikke e28 men denne så ut som og være meget pen men kan ikke mene å huske at jeg har sett den noe i trondheim?? hvor bor du i nærheten av da?
kristoffersandnes Skrevet November 16, 2012 Forfatter Skrevet November 16, 2012 Her er noen bilder av e28n. Er på kurs i helgen, driver å går brønnteknikk i helgene så får bli bare noen mobilbilder.
Trond.S Skrevet November 17, 2012 Skrevet November 17, 2012 Se her ja.. jigg og nytt hjulhus og front kan vi like Hadde ikke giddi å tatt et par bilder av hvordan den er skjøta inn mot torpedoveggen på toppen bak dempertårnet mot kassa til varmeappraratet?
Pedi Skrevet November 17, 2012 Skrevet November 17, 2012 This makes me happy! Komboen Auto-Robot, nye deler og deling av bilder gjør susen for meg...
kristoffersandnes Skrevet November 17, 2012 Forfatter Skrevet November 17, 2012 Er godt å se at den igjen ligner på noe igjen. Skal se om jeg får tatt noen bilder av det, Trond. Er lykkelig jeg nå, kan sett meg rolig tilbake i godstolen å vite at det blir bil av denne igjen. Takk for kommentarene Men nå er det store spørsmålet, per dags dato står det 2 forskjermer fra koed på bilen. De har ikke en perfekt passform, så tror nesten jeg får handle to nye orginale forskjermer. Men vet noen hvordan passformen på front fangeren/nederste frontplate fra veng/meca? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Pedi Skrevet November 17, 2012 Skrevet November 17, 2012 Har ikke prøvd den frontplata, men de to framskjermene fra Koed er søppel. Anbefaler originale på det sterkeste, uten tvil. Du vil ikke angre... Med mindre du lar de fra Koed stå da
kristoffersandnes Skrevet November 21, 2012 Forfatter Skrevet November 21, 2012 Ja, de var ikke noe bra...tror de er av ca samme kvalitet som staburets makrell i tomat esker De er tilpasset bra, men det blir fortsatt ikke perfekt. Så orginale skjermer får jeg bare belage meg på... Men om noen har erfaringer med den frontfangern fra veng hadde det vært supert. Men er vel kanskje så som så :/ Panser skulle monteres men så viste det seg at høyre panserlås hadde fått seg en smell i kræsjen også. Så nå har jeg fått bestilt denne. Håper for all del at den kommer fra delelageret i sverige så jeg får den til helga. Demonterte litt deler fra gammeldøra i kveld... Jeg har jo brune glass og den hvite døra har lyst glass så dette må jo så klart byttes over. Kristoffer
kristoffersandnes Skrevet November 26, 2012 Forfatter Skrevet November 26, 2012 Forje fredag snakket jeg med karen som har drevet å rettet E28'n. Og han sa den skulle være ferdig denne uka. Forresten en veldig hyggelig å nøye kar.. Nå har jeg fått lånt meg sveiseapparat, et MIG Esab. Dette skal bli spennende, jeg har ikke sveisa mye før. Men den som intet våger intet vinner... tips taes i mot hjertelig Skal få sveiset litt kanaler og noe påbegynt rust i venstre innerskjerm. Vet det også er bittelitt ved bakplatene bak bakhjula. Men nå kan det vel dukke opp enda mer Siden bilen starter å bli såpass ribba, vurdere jeg å plukke ut seter og gulvmatter så jeg er bombesikker at all rust blir borte. Nå syns jeg bare at telefonen skal ringe så jeg får henta den...... Siden jeg ikke har noen bilder å laste opp akkurat nå, så slenger jeg med et par gamle Skyhigh, men brukbart classy Gleder meg til jeg kan sette meg her å vri om nøkkelen igjen!
Pedi Skrevet November 26, 2012 Skrevet November 26, 2012 Flott eksemplar! Feiende flott faktisk, forstår godt at du vil redde denne... Men du skulle montert inn armlener på de stolene der, jeg hadde det på et lignende interiør engang - og det var både pent og praktisk...
kristoffersandnes Skrevet November 28, 2012 Forfatter Skrevet November 28, 2012 Den var ikke så værst, hadde kommet til å angre hvis ikke jeg hadde fått den opprettet igjen... Lell om det er kostbart, så kommer jeg aldri til å tenke på det den dagen jeg vrir om nøkkelen. Armlener er kult, men nå er det utvendig arbeid som trengs, ikke inne Men det kan være en fin ting å skaffe etter hvert. Nå får jeg skru litt E28 igjen, må si jeg gleder meg! Nå har jeg bare to stk eksamener igjen, fredag og mandag. Etter det er det fult fokus på E28 Nå har den nok hatt hjemlengsel fælt lenge, så denne doningen dukka opp i kveld. Flott å se den der den hører hjemme. Flott fargekart Blir nok litt rustsveising, men slik er det.( rundt venstre dempertårn)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå