koll Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Klarte å rote bort "nøkkelen" til låsemutteren for hjulene mine på et verksted. Bestilte ny, men fikk selvfølgelig feil. Må av med hjulene ganske sjappt, helst i dag. Så lurer på om det er noen i Stavanger området som har en til låns? Har nye liggende, så trenger kun å skru av 4 muttre Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 om du er desperat så kan du prøve denne metoden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Hmmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Ingen? prøvde metoden nevnt over, men gikk ikke. Dersom det blir mer intr. er jeg ville til å betale "leie" Begynner å bli ganske desperat. Om noen har en ekstra og kan sende er jeg intr. i å kjøpe en og. Var ute på GS på sirevåg, og viste seg at disse ikke finnes i ders systemer lengre, og kan ikke bestilles Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Bumper denne jeg. Må da være noen som har, tar 2min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Det er ikke noe nummersystem på disse, og det er flere, så veldig vanskelig å finne din type, letteste er nok å dra på biltema og kjøpe sett for å dra opp låsebolter, koster 350,- ish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Var meg uvisst at det var mange slike typer. Får ta meg en tur til biltema og prøve lykken der. Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Np måtte samme selv for noen uker siden, låsebolter er noe herk! kjøp originalt bmw nestegang så har du mulighet til å få tak i riktig nøkkel ved senere annledning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Ja er noe klart dritt! kommer til å kaste disse med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Tenker du på de låsboltene hvor man har 3 hakk som stikker litt lengre ut enn resten av boltens hode? Har de selv i såfall og det ble kastet før jeg tok dem i bruk. Nøkkelen passet forøvrig kun 2 av 4 bolter også så er vel ikke alverdens kvalitet på dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Tror ikke det var ett slik mønster. Men som Tzunami sa, så er det visst mange forskjellige typer. Endte med at jeg dro på bilteme og kjøpte ett sett for å vrenge opp skkuratt slike muttre (som forøvrig finket fjell) Så nå er alt bare bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Er jo ikke noe vits med med slike låsebolter, når man kan handle verktøy på biltema kan like like så godt teipe fast låsepipta til felgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Hehe helt sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå