tspedal Skrevet Oktober 17, 2012 Skrevet Oktober 17, 2012 Hei Er ny her på forumet, som dere ser så har jeg problemer med kjølevannet på min e34 525i 89 mod.. Var ute å gasset litt hardt med bilen, så typisk løsna/ revna/ sprakk den plast ringer der slangen skal inn på radioator på topp.. Problemet er at jeg har en lekasje fra motor når jeg åpner toppa til radiatoren..... Det renner ut av motoren en plass, mulig vannpumpe? Noen av dere som har hadd samme type problem? Takker på forhånd av alle svar! Tspedal..
tspedal Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2012 Nå renner det olje også... Skikkeli svart eksos med masse olje.. =(
håkon_w Skrevet Oktober 18, 2012 Skrevet Oktober 18, 2012 hører ut som det lukter motorbytte her gitt. hvor renner det olje og hvor renner det vann?
tspedal Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2012 Mener vannet kommer fra vannpumpa, olja er jeg ikke sikker på.. trur nok det blir motorbytte her ja gitt :/ Det kommer også opp brunn gugge av lufte hullet på radioatoren..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå