Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vinteren nærmer seg med storm skritt og bilen er satt inn til vinterlagring for et par mnd siden.
Det har ikkje skjedd så mye dei siste mnd med bilen. Det har vært mye jobbing i det siste og nå er det jo hummerfiske som står på ;) 

Bilen kommer til å få en del oppgraderinger iløpe av vinteren :

Fabrikkny girkasse (Check)

Giroverføringer

Nytt svinghjul (Check)
Ny clutch
Nytt utløyserlager (Check)
Ny slave
Et par nye foringer
Eisenmann eksos (???)

Eg har handlet inn orginalt nytt 3,6 svinghjul, går det fint at eg kjøper komplett clutch sett til 3,6 då ? eller er det noen som har forslag til en annen clutch? så setter eg pris på det.

 

Legger ved et stemningsbilde fra den tiden Alendal hadde bilen.
Håper eg får bruke den litt der den hører hjemme neste sesong  :love:  :bmw:

post-58181-0-55384400-1381257666_thumb.j
 

Skrevet

Skal eg kjøre med orginal lamell fra 3,6 ? 

Den må tåle litt bank, skal jo herjes litt men det blir mest kosekjøring! Hva anbefaler du da Morty999? Orginalt 3,6 sett ?

Skrevet

Skal eg kjøre med orginal lamell fra 3,6 ? 

Den må tåle litt bank, skal jo herjes litt men det blir mest kosekjøring! Hva anbefaler du da Morty999? Orginalt 3,6 sett ?

skal du herje litt osv så ville jeg nok tatt 765 ja

Skrevet

skal du herje litt osv så ville jeg nok tatt 765 ja

Eg liker jo å herje! Så vil det skal tåle en del, så eg slipper å ta ned girkassen etter 2-3 mnd  \:D/ 

Men orginal 3,6 lamell er bra nok ?

Skrevet

Rettelse, fant ut nå at det er 3.6 lamell :)

Tusen takk Kristian!

Det har fungert fint for deg med 765 trykkplate og 3,6 lamell?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...