torbfer Skrevet Oktober 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2013 Vinteren nærmer seg med storm skritt og bilen er satt inn til vinterlagring for et par mnd siden.Det har ikkje skjedd så mye dei siste mnd med bilen. Det har vært mye jobbing i det siste og nå er det jo hummerfiske som står på Bilen kommer til å få en del oppgraderinger iløpe av vinteren :Fabrikkny girkasse (Check) Giroverføringer Nytt svinghjul (Check)Ny clutchNytt utløyserlager (Check)Ny slaveEt par nye foringerEisenmann eksos (???)Eg har handlet inn orginalt nytt 3,6 svinghjul, går det fint at eg kjøper komplett clutch sett til 3,6 då ? eller er det noen som har forslag til en annen clutch? så setter eg pris på det. Legger ved et stemningsbilde fra den tiden Alendal hadde bilen.Håper eg får bruke den litt der den hører hjemme neste sesong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Kjøp sachs 765 trykkplate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 765 trykkplate og original lamell er det eneste riktige. Hopen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 men om den ikke skal bli herja med så trengs ikke den.. da vil den bare bli ubrukelig hard på pedalen for kosekjøring synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Oktober 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2013 Skal eg kjøre med orginal lamell fra 3,6 ? Den må tåle litt bank, skal jo herjes litt men det blir mest kosekjøring! Hva anbefaler du da Morty999? Orginalt 3,6 sett ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Min er ikke spes hard på pedalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Oktober 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2013 Min er ikke spes hard på pedalen. Kjører du med 765 trykkplate med orginal 3,6 lamell ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Skal eg kjøre med orginal lamell fra 3,6 ? Den må tåle litt bank, skal jo herjes litt men det blir mest kosekjøring! Hva anbefaler du da Morty999? Orginalt 3,6 sett ? skal du herje litt osv så ville jeg nok tatt 765 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Oktober 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2013 skal du herje litt osv så ville jeg nok tatt 765 ja Eg liker jo å herje! Så vil det skal tåle en del, så eg slipper å ta ned girkassen etter 2-3 mnd Men orginal 3,6 lamell er bra nok ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 ja orginal lamel er mer enn bra nok med 765 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Oktober 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2013 Okei, tusen takk for svar folkens Får bestille meg 765 og orginal lamell då! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Mulig jeg husker feil, men mener jeg har 3.8 lamell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Oktober 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2013 Mulig jeg husker feil, men mener jeg har 3.8 lamell! Hmm, er det store forskjeller på 3,6 og 3,8 lamell da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Hmm, er det store forskjeller på 3,6 og 3,8 lamell da?Rettelse, fant ut nå at det er 3.6 lamell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Oktober 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2013 Rettelse, fant ut nå at det er 3.6 lamell Tusen takk Kristian! Det har fungert fint for deg med 765 trykkplate og 3,6 lamell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå