Kristian Skrevet Januar 3, 2013 Share Skrevet Januar 3, 2013 Daytona violet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2013 Daytona violet Er det heila navnet ? har kje noe spess kode? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 3, 2013 Share Skrevet Januar 3, 2013 Det er navnet, men om det er noen endringer i nyanse å sånn vet jeg ikke, hør med Torbjørn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2013 Det er navnet, men om det er noen endringer i nyanse å sånn vet jeg ikke, hør med Torbjørn. Ja den er grei, for eg trur det er noe annet og:) Men takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2013 Da har eg fått ett par timer på verkstedet:) Har enno ikkje sitt bilen skikkeligt under bare med jekk så eg heiv den opp på 4 bukker og kikket under den og det ser greit ut under den, ser ut som dei som tectylerte den sist bare har brukt sprayboks, prøvde å skrape vekk tectylen 4-5 plasser for å sjekke om det va rust men fant ingenting Har begynnt og demontere motoren idag ellers skjer det ikkje alt for mye her Her er noen bilder som vanlig er det elendige mobil bilder.... Slenger eg ut ett par bilder av verkstede Maskinen til Golf 2 Rallye VRT 4Motion. Han eg leiger verkstedet med måtte ut med motoren for han va redd for at motoren fekk klaustrofobi. Må ha ein plass å sitte når motivasjonen ikkje er med meg. Hylla med det rare i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Så ut som et veldig greit verksted. Mangler bare løftebukk kanskje? Hvor er dette henn da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 Så ut som et veldig greit verksted. Mangler bare løftebukk kanskje? Hvor er dette henn da? Ja verkstedet er veldig bra det er 170kvadratmeter så er god plass til oss 2. Løftebukk skal vi skaffe, men har egentlig ikkje brukt verkstede før nå bilene har bare stått lagret. Men har en som går rundt på inspeksjon på løftebukker rundtom som ska sjekke for meg om å få tak i en brukt. Det er litt utforbi Haugesund, akkurat sted skriver eg ikkje i offentlighet da det står en tjukk lommebok i verdi der inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Daytona violet metallic tror eg den het fargekode 283 TROR eg, ikke helt sikker men godt den får stell håper du stiller på gatebil til sommeren så eg kan få studere gliset... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 Takker Rayen Eg skal jaffal på Mai treffet i Våler og E30 meet treffet i juni. Du skal få låv å studere gammlebilen din ja, håper du har kjøpt deg M5 E39 da så eg kan få studere en enno grommere bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Takker Rayen Eg skal jaffal på Mai treffet i Våler og E30 meet treffet i juni. Du skal få låv å studere gammlebilen din ja, håper du har kjøpt deg M5 E39 da så eg kan få studere en enno grommere bil Det høres bra ut er ganske sikker på at eg stiller på våler så håper det er blitt ny bil på meg då ja, men uansett føler eg ikke det vil bli samme preget på en nyere som med denne gode gamle her skal litt til for og toppe denne vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 Godt å høre Ja det er noe med gammle bmw er, denne blir tatt godt vare på det kan eg låve deg! Har ett par venner som kommer med litt spydige kommentarer til meg for å fyre meg opp. Da svarer eg bare at det hørres bra ut, for du får aldri sitte på uansett skal ikkje ha noe slitasje merker i setene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shs Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Flott bil:) broren min har akkurat samme,men den er orginal..han har gått lei..hatt den i mange år..kwv2,powerflex,eeksos,..den er kanskje tilsalgs,skulle gjerne kjøpt den selv,men har nokk biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 Flott bil:) broren min har akkurat samme,men den er orginal..han har gått lei..hatt den i mange år..kwv2,powerflex,eeksos,..den er kanskje tilsalgs,skulle gjerne kjøpt den selv,men har nokk biler.. Finnes det tråd om bilen ? Eller ei annonse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2013 Da har eg vert en tur på biltilsynet og fått snakket med han eine som driver å godkjener endring av kjøretøy. Han virket veldig positiv til at vi sko få godkjene bilen min med turbolader. Det sko gå greit så lenge du ikkje tok ut alt for mye hk og bygde bilen skikkeligt. Va bare og komme der bort og levere inn søknaden så sko dei se på det og vi sko finne en løsning sa han Håper dette fikser seg, hadde vert utrolig kjekt å fått dette i vognkortet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Håper det går. Hvilken utgave ska du bruke som referanse? B10 biturbo? Den har jo bare 360hk/520nm. Så blir vel meget lite trykk til før du er langt over det. Spent på svar fra bt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå