torbfer Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2013 biturbo har 750 e32 bremser framme og m5 bak.324x30 foran, som du mestsannsynlig har på din iom at det står 4 stempla 750 e32 kalipere på den. ta og søk litt på spec som biturbo har, så ser du om det er noe du MÅ oppgradere evnt. Eg har 324*30 forann og 750 skiver bak så da bør det vel gå greit med tanke på bremser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2013 jeg her vert i kontakt med bt om turbo på min m5 3.6 og alt er greit helt til man nevner datasprut.. Eg nevnte Datasprut eg og men han sa det sko gå greit. Men tiden vil vise når dei svarer på søknaden. Hvor mye effekt har du sagt du skal få da? og hvilken bil ref du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norli racing Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 har ikke ref til noe enda jeg,var innom og skulle godkjenne noe annet så snakka bare med han da. datasprut var ikke aktuelt da det var altfor lett og øke effekten i ettertid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Kristiansund det da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norli racing Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 niks i kristiansund får du jo ikke godkjent noe så ikke vits å spøre engang der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2013 Eg va i Haugesund og der sko det gå fint så lenge sikkerheten kom i første prioritet. Måtte heller ikkje bli alt for mye effektøkning. Men som sagt va han veldig positiv å meinte eg sko komme å levere søknaden til han så sko han se på det og gi meg ett svar. Er der oppe hver eneste dag så da får eg levere søknaden i neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2013 Der va dei nye felgene kommet inn på verkstede Dette blir nok banefelger/lagringsfelger fremmover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 det var flotte felger gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2013 det var flotte felger gitt Haha ja dei va flotte dei, Takker for billige felger eg fekk av deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 Då har eg fått en liten økt på verkstedet:) Sjøl om tempen viste -12 idag så står det på 18 grader der døynet rundt Skjer forsatt veldig lite her da eg går å venter på noen deler som aldri kommer Så da fekk eg byttet ut 2 bremserør og tatt ned girkassen som sto i bilen. Girkassen hang på halvparten av boltene, alle boltene som sko ha vert langt oppe va der ikkje, nok en gang fikk eg svar på at forrige eiger va Veldig sløv. Fekk tatt noen bilder idag og Nye girkasse fester. Da har eg 2 kasser til gode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 God kveld:) Ikveld kjedet eg meg og satt meg ned å reknet ut hva som er lagt ut på bilen dei siste årene.. Noen så vil tippe på hvor mye alle kviteringene kom på? Viss noen trenger en 5 trinns kasse er det bare til å gi beskjed! Har 2 stk liggende nå, ein som har stått i bilen siden den blei bygd? viss eg kje tar feil. Den andre er kjøpt fra knakki med 4 mnd garanti. Ta kontakt på PM eller 90796500 for info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Skal du ha turbo er det ikke vits i og kjøre med di kassene. Di tåler det ikke. Omsveisa e39 540/m5 kasse evt e46 m3 kasse skulle du kjørt med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Skal du ha turbo er det ikke vits i og kjøre med di kassene. Di tåler det ikke. Omsveisa e39 540/m5 kasse evt e46 m3 kasse skulle du kjørt med. Det er derfor eg skal selge dei og Kan ver eg beholder den eine til en senere anledning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 God kveld:)Ikveld kjedet eg meg og satt meg ned å reknet ut hva som er lagt ut på bilen dei siste årene.. Noen så vil tippe på hvor mye alle kviteringene kom på? Hehe, har du fått med alle kvitteringene jeg ga med bilen? Det var kvitteringer for over 100t jeg hadde lagt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 God kveld:)Ikveld kjedet eg meg og satt meg ned å reknet ut hva som er lagt ut på bilen dei siste årene.. Noen så vil tippe på hvor mye alle kviteringene kom på? Hehe, har du fått med alle kvitteringene jeg ga med bilen? Det var kvitteringer for over 100t jeg hadde lagt ut. Rekner med dei fleste av kvitteringene er der:) Er kvitteringer for ca 184500 kr nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå