Gå til innhold

BMW M5 E34 3,8 Daytona Violet

torbfer
 Share

Anbefalte innlegg

mtech 2 ratt fra e36 uten airbag passer på e34 med airbag. fineste rattet i e34 det.

du mister airbag da men pytt pytt.

Jeg trodde nå det var totalt forskjellig dim og splines på disse rattakslingene...

Husker jeg lette selv etter et mindre ratt, men det passet ikke på rattakslingen

har prøvd dette på begge m5ene og har det på 540en min nå, så er ganske sikker på det passer :)

Jeg har også det i min m5 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøft bord.. kor handlet du dette ??

Det er en i UK som lager akkurat det du vil ha, valget sto mellom V8 og en 6 sylindra M motor. Men synes V8 bordet va mye finere. Han lagde forslag med graveringen til meg, men du kan og ha egne forslag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøft bord.. kor handlet du dette ??

Det er en i UK som lager akkurat det du vil ha, valget sto mellom V8 og en 6 sylindra M motor. Men synes V8 bordet va mye finere. Han lagde forslag med graveringen til meg, men du kan og ha egne forslag :)

link? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får med deg hva jeg trykker liker på, på facebook ja.

Frakt fra England er skremmende billigt inni mellom. :)

Va noen som posta det på veggen din ;) Klart eg følger med, må sjekke om det har komt noen nye bilder fra verkstede våres sånn at eg har kontroll :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter litt med risting og vibrering når eg setter bilen i gir å gir den litt turtall.

Merker ingenting når bilen ruller på lavt turtall.

Har byttet slavesylinder, mellomaksling lager og hardykobling. Eg har en liten følelse for at svinghjulslageret som sitter i senter av veivakselen, der enden av akselen fra gearkassen sentreres/støttes har fått litt bank når eg har satt på kassen for 3 gong? Noen som kan komme med innspill eller har opplevd når lageret er dårlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...