///MPower Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 er ikke bilen ganske bra ellers i lakken da? er jo ikke akkurat mange år siden den ble lakkert. trist at du har vært så uheldig med alt i det siste. har du bilder av skadene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 er ikke bilen ganske bra ellers i lakken da? er jo ikke akkurat mange år siden den ble lakkert.trist at du har vært så uheldig med alt i det siste. har du bilder av skadene? Den burde være i grei stand, hvis ikke han som handlet etter Raymond hadde den har kastet bilen i maskin Etter jeg polerte den så var den hvertfall grisestrøken i lakken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2013 er ikke bilen ganske bra ellers i lakken da? er jo ikke akkurat mange år siden den ble lakkert.trist at du har vært så uheldig med alt i det siste. har du bilder av skadene? Den er heilt grei, men er ein del små skraper rundt bilen, men hadde vel blitt ganske bra med en skikkelig polering. Men er redd for det blir fargeforskjell? Det er veldig kjedeligt, rett før eg bare setter bilen inn å venter på bedre tider Men bilen skal jo brukes i mitt eige, føler det ikkje er vits å ha en sånn bil viss den ikkje skal brukes. Bilen skal inn på verksted for en kontroll bare for å sjekke om det er noe annet som har fått seg en smell, for å ver på den sikkre siden. Har ikkje bilder her på dataen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2013 Fekk litt deler på fredag Men nå tar eg påskeferie Ha en fin påske folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet April 2, 2013 Forfatter Share Skrevet April 2, 2013 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Få ut bilder da av hvordan den ser ut da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet April 2, 2013 Forfatter Share Skrevet April 2, 2013 Få ut bilder da av hvordan den ser ut da.. Har desverre ikkje bilder nå, men kan ta noen bilder i måro å legge ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet April 2, 2013 Forfatter Share Skrevet April 2, 2013 Fant bilder av den, men koffer blir alle bilder opp ned ? Hjulbuen er litt meir ødlagt en den trengte å bli, måtte bøye den litt opp sånn at den ikkje tok borti hjulet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Det så ut for og være en bra smell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Vondt i hjerta av å se dei bildene, stakkars go bilen Fiks den, ikkje gi opp. Den kan ikke ende slik..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet April 2, 2013 Forfatter Share Skrevet April 2, 2013 Vondt i hjerta av å se dei bildene, stakkars go bilen Fiks den, ikkje gi opp. Den kan ikke ende slik..... Vondt i hjerta mitt og... har ikkje såve skikkeligt i heile påsken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Men hvor ble det av bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet April 2, 2013 Forfatter Share Skrevet April 2, 2013 Men hvor ble det av bildene? Vett ikke hva som skjer, men alle bildene eg legger ut blir opp ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Men hvor ble det av bildene? Vett ikke hva som skjer, men alle bildene eg legger ut blir opp ned. Bedre med bilder opp ned, enn ingen bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Ja hvor er bildene?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå