matts93 Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Denne bilen er bare heeeelt magisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Kult med FS registrert E34 ;Dog btw, vet du ET og bredde på kanten på felgene dine? Mener kanten er 3.25 tom foran og 3.75 tom bak Mener å huske at ET var 13 og 17 Ikke 100% sikker på ET men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Fy så pen denne bilen er, drømmebil Turbo her hadde vært hel rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 Kult med FS registrert E34 ;Dog btw, vet du ET og bredde på kanten på felgene dine? Mener kanten er 3.25 tom foran og 3.75 tom bak Mener å huske at ET var 13 og 17 Ikke 100% sikker på ET men Takker for info, kan stemme det men skal sjekke neste gang eg er på verkstede der bilen står. Fy så pen denne bilen er, drømmebil Turbo her hadde vært hel rått Den begynner å bli veldig bra nå. Har bestilt meg lister rundtom bilen + diverse småting. Så nå kommer det seg virkelig. Sjøl om det frister med en nyere bmw. Men nå er den blitt så bra at eg kan nesten ikkje selge den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Grom igjen no.. Di Schmidt felgene gjør bare denne helt råå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 Grom igjen no.. Di Schmidt felgene gjør bare denne helt råå.. Ja dei sitter utrolig bra på bilen! Har brukt bilen i 3 veker nå hver eneste dag Det er så utrolig deiligt å få brukt den litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2013 Vurderes Solgt. Kontakt på pm eller 90796500. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 igjenn??? du har jo nesten ikke brukt bilen engang hva er det som frister nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2013 igjenn??? du har jo nesten ikke brukt bilen engang hva er det som frister nå da? Blir bare vurdert. Får se om noen er intr i å gi litt for bilen. Har fått et tilbud på en annen bmw som frister ganske mye.. Men trenger på ingen måte å selge den så eg får se. Men det frister jo med noe nytt heile tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 Tenk deg godt om, jeg husker jeg solgte min E34 M5 og jeg angrer noe enormt... Hadde ikke hatt den bilen jeg har i dag da, men allikevel tenker jeg mye på den Ville bare si at du burde tenke deg godt om og at disse eksemplarene av E34 M5 ikke gror på trær, langt mellom dem.... Bilen din er etter min mening helt perfekt, kanskje bare en turbo som hadde toppa alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2013 Tenk deg godt om, jeg husker jeg solgte min E34 M5 og jeg angrer noe enormt... Hadde ikke hatt den bilen jeg har i dag da, men allikevel tenker jeg mye på den Ville bare si at du burde tenke deg godt om og at disse eksemplarene av E34 M5 ikke gror på trær, langt mellom dem.... Bilen din er etter min mening helt perfekt, kanskje bare en turbo som hadde toppa alt Eg tenker meg nøye om det kan eg låve deg! Men sliter forsatt med helsa det er vel den største grunnen til eg i det heile tatt vurderer salget. Men først og fremst vurderer eg det bare å legger den ut for å se om det i heile tatt er noen som vil betale så mye for bilen. Så har eg fått et tilbud på en annen nyere Bmw som skal selges om noen mnd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2013 Då begynner eg å bli klar til årets Bmw treff! Va en tur hos Ivar igår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2013 Då va eg endelig klar til E30meet. Thorbjørn va med meg en tur på verkstede idag for at det sko gå litt fortere, har hatt mye å gjøre dei siste dagene før treffet, så i kveld blei bremsene byttet Her har eg satt BMW525IX i arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Låg bak deg idag på vei mot Seljord? Virkelig flott bil i såfall og elsket lyden ved små pådrag. Måtte skru av musikken og ta ned vinduet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2013 Låg bak deg idag på vei mot Seljord? Virkelig flott bil i såfall og elsket lyden ved små pådrag. Måtte skru av musikken og ta ned vinduet Eg kjørte forbi Seljord ja, va på vei til E30meet. Hvilken bil kjørte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå