///MPower Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 ådu, e d mulig?? får håpe det er bagatell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2013 Nå begynner eg å bli utrolig lei! Har hatt en lyd fra girkassen som eg først trudde va utløyserlageret, men fikk bytta det i går å lyden er der forsatt Kjøpte min 4 girkasse fra et firma til 12.000kr for den sko ver i meget god stand! å kun kjørt rundt 100.000km. Denne har dårlig lager på inngående aksling i girkassen å svetter en del olje. Så i litt forbannelse gjekk eg en tur på verkstede i dag. Sånn står bilen nå, kanskje det va tidlig sesong slutt for meg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 du har vert veldig uheldig med denne bilen du... håper det ordner seg kjapt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 kjipt, men det lageret er ikke noe problem å bytte, gjort det på min forrige m5. og det er helt vanlig at de lekker fra den simringen rundt aksel. bytt dette og du har en gullegod kasse kan eg tenke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2013 kjipt, men det lageret er ikke noe problem å bytte, gjort det på min forrige m5. og det er helt vanlig at de lekker fra den simringen rundt aksel. bytt dette og du har en gullegod kasse kan eg tenke meg. Har snakket med en del som har vert borti kassene før å dei seie det er veldig vanskeligt å bytte lageret ? Men det gjekk greit syns du ? Eg er jo ingen mekaniker så eg er litt skeptisk.. Simmringene er ikkje noe stress! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 tja, er litt knot kanskje, men det gikk fint for meg. lagde meg bare uttrekker sjøl, og det nye ble kjølt ned og banket/presset forsiktig på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Har du org 3.8 svinghjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2013 Har du org 3.8 svinghjul? Har nok det ja, hva tenkte på? Eg trenger tips fra deg Jørgen! Du som er ekspert her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freddalur Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Cylmo i trondheim tar girkasse jobben for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2013 Ja nå er eg lei av dårlige girkasser! Så enten må det bli overhaling så eg vett hva som er gjort med kassen. Ellers må eg få bygd en annen kasse på bilen! Dette gidder eg ikkje meir! Alle tips blir motatt med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Du har ikke slakke i svinghjule da? Er ikke uvanlig att dobbelmasse hjul går istykker. Det er litt opp og ned slakke i inngående aksel. Husk att den og lagres opp i senterlagret i veiva når den står montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2013 Du har ikke slakke i svinghjule da? Er ikke uvanlig att dobbelmasse hjul går istykker. Det er litt opp og ned slakke i inngående aksel. Husk att den og lagres opp i senterlagret i veiva når den står montert. Det er jo nytt for 150 mil siden Har aldri hatt denne lyden før kun etter eg satt den "nye fantastiske kassen eg kjøpte ". Aldri opplevd denne lyden før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Hmm... Dette høres veldig merkelig ut. Satt svinghjulet skikkelig fast når du tok det av nå? Kan ikke være kast i veiven da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2013 Hmm... Dette høres veldig merkelig ut. Satt svinghjulet skikkelig fast når du tok det av nå?Kan ikke være kast i veiven da? Satt det skikkelig fast ja lyden forsvinner når du trør inn clutch'en. Men det har vert der siden den nye kassen blei montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freddalur Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Send den til cylmo å få de til å overhale da, så blir kassa 100% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå