torbfer Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2013 Send den til cylmo å få de til å overhale da, så blir kassa 100% Får høre med dei! Men har snakket med en i sverige tipper dei er litt billigere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2013 Eg setter på den gammle kassen min, for den har eg ikkje hatt sånn lyd i bare sync ringer som er dårlige så får eg sjekket det på den måten. Håper for guds skyld det bare er kassen Men med min uflaks er det vel ikkje det. Får heller bruke litt tid på det, i steden for å sende den til overhaling å bruke 20 k viss det er noe annet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juli 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2013 Liten update: Veldig lite som har skjedd den siste mnd her Har fått sendt mellomaksling til avbalansering og kjøpt inn noe nye deler! Blei så utrolig lei når girkassen røyk igjen at det fristet å bare la den stå til vinteren igjen... Har aldri fått gleden av å kjøre bilen, har kjørt den ca 800 km på 1 år nå Men har hatt en liten mnd med ferie nå, slappet av uten å tenke for mye på bilen. Men nå satser eg på å få den klar til bmw treffet på årabrot 31 aug. Ellers så nærmer eg meg ferdig med Mini garasjen, går litt senere når du gjør alt sjøl. Kommer til å beholde verkstedet eg leiger, dette er bare en plass eg kan sette inn bilen "når den virker" sånn at eg slepper å hente den på verkstede hver gong eg skal bruke den. Noen mobil bilder: Greit å ha tilgang på krane, bygde veggene nede på bakken å heiste dei opp. Ellers fikk eg meg noen dager i varmere strøk Herligt å tenke på andre ting enn bilen som står stille. Begynner å sammle seg alt for mye kvitteringer nå Ellers er feriepengene gått til denne dingsen her... Får slenge ut et bilde av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juli 20, 2013 Share Skrevet Juli 20, 2013 Hvilken dings er det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 20, 2013 Share Skrevet Juli 20, 2013 helt ny getrag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juli 20, 2013 Share Skrevet Juli 20, 2013 Clutchsentreringsverktøy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juli 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2013 Morty999 du fikset oppgaven fort altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juli 20, 2013 Share Skrevet Juli 20, 2013 Med hvor mange gir? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juli 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2013 Med hvor mange gir? Det blir 5 gir, einaste dei klarte å få tak i med normal leveringstid og så har eg fått ein veldig god pris på den kassen i forhold til andre kasser. Eg har så lyst til å få brukt bilen nå Har brukt alt for mye penger på brukte kasser nå, håper denne varer noe lengre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juli 20, 2013 Share Skrevet Juli 20, 2013 Nice! Blir sikkert bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juli 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2013 Nice! Blir sikkert bra Håper det! hadde vert greit å fått brukt bilen litt nå Blir litt lei i perioder når du aldri får kjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Fin den m5en din! Jeg som står rett bak deg med e46en på bildet her Blir bra med ny kasse til den da bør du jo slippe trøbbel en go stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2013 [ Bilde ] Fin den m5en din! Jeg som står rett bak deg med e46en på bildet her Blir bra med ny kasse til den da bør du jo slippe trøbbel en go stund Takker Får håpe det blir bra nå, men med min uflaks ryker sikkert noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juli 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2013 Fikk montert en girkasse i går, men får den bare i 4-5 gir. Har det noe å sei om girkassen står i gir når eg monterer overføringene? Får den kun i 4-5 giret, når eg tar girstanga mot F.eks 1 gir eller revers er det akkurat som du møter ein fjellvegg (Ingenting skjer). Har gjort dette 5-6 gonger på 3-4 mnd og aldri opplevd dette. Eg trur det må vær noe med overføringene ? Men dette er jo egentlig plug and play, så skjønner ikkje ka eg har gjort gale denne gangen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 har du prøvd og trille bilen litt frem og tilbake før du prøver og få den i gir? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå