Mathias Imenes Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Noen som har vært sett eller vert borti dette? Hadde vært gøy å sett noen bilder før jeg tar en dendelig bestemmelse for motor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Det kan jeg nesten garantere att ingen har gjort:) men bare bygg, hadde vert ett tøft prosjekt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Imenes Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Har søkt endel rundt på nett men kan ikke finne noe som helst om det. Valget står mellom 2jz-gte som jeg allerede har bygd i en omega B jeg har stående, så kjenner motorene rimelig godt men litt kjedelig når jeg allerede har en bil med slik, S50 som jeg har hørt veldig mye bra om, men aldrig vært borti selv, eller Mercedes OM 606 3.0 Diesel... Girkasse blir Tex T-101 uansett motor;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Imenes Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2012 da er motor kjøpt! ble s50b30 ingen som har sett dette før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Det kan blir artig! Hvilke effekt tenker du å ende opp på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Imenes Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2012 Tenkte å stoppe på 550-600hk. Da blir det holdbart,og det jeg er ute etter. Selve bilen blir bygget som lisensiert driftingbil, så blir ikke noe gatebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Hvorfor ikke bruke motoren fra E60 da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Imenes Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2012 Hvorfor ikke bruke motoren fra E60 da ? det er jo så kjedelig! mye gøyere å produsere noe selv som ikke har blitt gjort en million ganger før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLag Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 SPENNENDE! Kommer det prosjekttråd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Imenes Skrevet November 3, 2012 Forfatter Share Skrevet November 3, 2012 Testing testing... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Hehe, spesielt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Tøft Ser for meg at det mest optimale er å lage seg custom innsug og grenrør til denne, banke den ned så nærme traversen som mulig å flytte den tilbake 50-60cm. E60 har jo omtrent en vegg med "jeg-vil-ikke-dø"-stål mellom coupe og motorrom. Det trenger du neppe om det er fullblods banebil med bur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Imenes Skrevet November 5, 2012 Forfatter Share Skrevet November 5, 2012 Tøft Ser for meg at det mest optimale er å lage seg custom innsug og grenrør til denne, banke den ned så nærme traversen som mulig å flytte den tilbake 50-60cm. E60 har jo omtrent en vegg med "jeg-vil-ikke-dø"-stål mellom coupe og motorrom. Det trenger du neppe om det er fullblods banebil med bur. Motoren skal rettes opp, og custom innsug og grenrør skal lages ja Eneste jeg ser som problem forløpig med å få motoren så lavt som mulig er er tannstanga som ligger ganske mye høyere enn traversen, så får ikke motoren så langt ned som jeg hadde ønsket. Men det er en bagatell! Alt unødvendig blir renska bort. Har fyllt opp transporteren min til taket med tepper, isolasjon og ledninger. Skal vei før og etter og se hvor mye vekt det er mulig å få ut av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Hva med å lage en prosjektråd? Dette virka jo småtøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Imenes Skrevet November 24, 2012 Forfatter Share Skrevet November 24, 2012 For de som lurer så er det ikke overdreven god plass i disse heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå