Kiim Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Hei Folkens, Jeg fikk et problem med adaptive kjørelysa etter at jeg byttet xenonpærer. Så på youtube på "how to do it" før jeg gjorde det, så det ikke skulle bli noe feil. Den på førersiden fungerer optimalt, men den på passasjersiden står den bare å hakker noen mm til sidene ved sving, mens den andre beveger seg som vanlig. Alt fungerte før jeg bytta pære, jeg gjorde nøyaktig det samme på begge sidene. var ute for en drøy time siden nå og demonterte pæren ut og monterte den på nytt i. Forsatt samme problemet :/ Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiim Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Jeg tror du har knukket noe av styringen på lykta når du har skiftet pære første gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiim Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2012 Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiim Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 Har forsatt dette problemet, noen som har vært borti liggnede? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Har du fått sjekket det jeg tipser om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiim Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2013 Har du fått sjekket det jeg tipser om? Det rare er jo det at lyktene er helt fine. Ingenting er knekt :-\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå