laland10 Skrevet Oktober 18, 2012 Skrevet Oktober 18, 2012 Er det noen i Grimstad/arendal området som har utstyr for å resette feilkoder på en E-39 523i (m52B25). Kvier meg litt for å betale 400 spenn på ett verksted for å få det gjort... Kan selvfølgelig betale "noe", bare ikke så mye
BmwM46 Skrevet Oktober 18, 2012 Skrevet Oktober 18, 2012 Er det noen i Grimstad/arendal området som har utstyr for å resette feilkoder på en E-39 523i (m52B25).Kvier meg litt for å betale 400 spenn på ett verksted for å få det gjort... Kan selvfølgelig betale "noe", bare ikke så mye Vil si 400 spenn er billig , var nettopp på Bavaria i kr.sand å da måtte jeg punge ut 700 spenn for en liten feilkode sjekk
Tore Kn Skrevet Oktober 18, 2012 Skrevet Oktober 18, 2012 Hei, hei! Jeg har en slik en : http://www.ebay.com/itm/ELM327-USB-OBDI ... 7c&vxp=mtr Den virker relativt greit på min e46 Compact så den burde vel virke på e39 også. Koster jo ingenting å prøve ihvertfall og skulle det virke så koster det jo ingenting det heller.. Bor på Fevik. mvh Tore
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå