Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

7500,- må jeg minimum ha for hele bilen. Da må den isåfall hentes kjapt. Jeg utsetter ikke delesalg med mindre jeg får garanti om at evt kjøper vil ha hele bilen.

Skrevet

Jeg sender gjerne! Bor så ukurant til at jeg regner med at jeg kommer til å sende halve bilen til forskjellige destinasjoner i Norge :)

Hva med 300,- ?

Kan demontere den i morgen og ta etpar bilder.

Skrevet

joher, var det for dyrt? :)

bjornar-a: Dette kan la seg gjøre! Greit jeg sender deg en pm når jeg får demontert mer?

Solgte endel interiørdeler til etpar hyggelige oppdalinger i dag. Oppdaterer førstepost med solgte deler.

Skrevet

Besvart!

Legger ut info om vekt/aksellast her i tilfelle skallet er interessant for ombygging:

324d vekt:

Egenvekt: 1280

Totalvekt: 1740

Maks aksellast foran: 860

Maks aksellast bak: 945

320i vekt:

Egenvekt: 1100

Totalvekt: 1545

Maks aksellast foran: 770

Maks aksellast bak: 835

325i vekt:

Egenvekt: 1210

Totalvekt: 1640

Maks aksellast foran: 810

Maks aksellast bak: 880

Skrevet

Om det blir noe budrunde på den mellomakselen så vil jeg gjerne bli informert :)

Skrevet

Det høres bra ut ja, så lenge været holder seg blir den demontert i nærmeste fremtid.. Driver med demontering av dieselpumpe og div smånips nå.. Veiv kommer også bare jeg finner ballene mine :lol:

Skrevet

Angående veiva kan det være en fordel å dra opp bolten på framkant av veiva da motoren står i bilen. Så låser du den i 5. gir og finner en latmannsarm og 1m forlenger :) Sitter vel med 400Nm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...