NBCustom Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Lager en felles tråd for bila mine. Om det er sjekketips, vær- eller blandingsforhold, eller for den saks skyld hva som helst annet, så kan du forvente deg vitenskapelige fasitsvar fra min side i denne tråden.Tråden vil bære preg av rikelig med useriøsitet, juging, hobbyvirksomhet og høg partyføring med en ørliten dose mekaniske aktiviteter som bonus. En fellesnevner er tafatte oppdateringer og useriøst lavt nivå på det aller meste, fra fotoferdigheter til mekanisk vitenskap.BMW 732iA (fremtidig 745?)BMW E9 3.0, lettere frisert. I ganske bra stand, men skal plukkes ned og bygges ny motor i osv:1983 BMW 745iA - Godbilen min som skal tas litt rust på, og hellakkeres i originalfarge. Bilen forblir original forutenom senk/hjul og lakkert fangerplast.1985 BMW 745iA ExecutiveSierra Xr4i 1984500 SEC 1985Har også en original 323i E21 jeg ikke har bilde av her. Nærmere informasjon og alt det unødvendige tar vi etter hvert.Stay tuned... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Får vel følge med, kun siden det er deg din dieselkuk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Mere bilder og info på den E9 da ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsern6 Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Skamrå E9! Mer om den. Ikke mange av dem her på bimmers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 E9 har virkelig blitt nedprioritert, bare funksjonskjører den litt et par ganger i året, ellers så står den. Og det skal den en stund til. Prioriterer de andre først. Motoren er en 3.0l, litt usikker hva som er gjort, men er 2x55mm, toppen er også gjort noe med av motornord + kvass kam, simons 2.5" hele vegen. Lyden er jo ganske kul til å ikke være diesel eller v8 Bytta til originalfjærer for et par sesonger siden fordi jeg tenkte å vise den hos BT med tida. Så kristent anlagt som jeg er, så blir det ikke mange bilder før jeg har fulgt det 11. bud: Gidder ikke å bruke den når den ikke er helt 100% slik jeg vil ha den. Skulle nok ikke ha satt på orginalfjærene, for da kunne jeg tatt prøveskilter på den og deltatt på noe bmw-treff da den var lav og god. Vinteren nærmer seg fort så da er det vinterbilen i fokus, så blir det fokus på 745n som er favorittbilen utpå nyåret Utfordringen nå er tid, for går på skule i et annet fylke Bare trening, festing og bøker som opptar tid og peng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Får vel følge med her bare for å ha gjort det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Jeg også følger med her, men denne tråden skulle vel gjerne vært i "Bilder & filmer/show off" tråden heller istedenfor prosjekttråder? Det er morro med slike tråder, ingen tvil om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 vil ha den e9`n.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Dette virker som en tråd det kan være festlig å stikke innom i ny og ne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Jeg også følger med her, men denne tråden skulle vel gjerne vært i "Bilder & filmer/show off" tråden heller istedenfor prosjekttråder?Det er morro med slike tråder, ingen tvil om det. Det er sant, om mulig, så får moderatorene flytte den Ellers så er det jo helg, så da er den faste spalten "musikktips" et innslag som irriterer moderatorer utad, så da propaganderer jeg det innad i stedet. Her er et par favoritter, to av dem kjenner dere sikkert igjen fra GIS-filmene: Ellers så er det ikke mange dagene siden USAs raskeste "gatebil" ble kåret: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2012 Også var det benking av en kammerat sin Omega 2.5td her for leden: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Masse røyk og lite action? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsern6 Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Så ut til å trenge litt mer luft den Omegaen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Så ut til å trenge litt mer luft den Omegaen Sant, men 2 bar var visst ladetrykket. Røykbegrenseren er nok "fjernet", men er merkelig at den ryker så jævlig på mye gass, så bør nok ha mer luft. Kassa er havarert nå visst nok, på første prøvetur Men en artig busbil er det uansett. Slenger nok opp noen bedritne filmer med tida, men må få mer materiale først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 2, 2012 Forfatter Share Skrevet November 2, 2012 I disse depresjonstider hvor intet skjer på bilfronten, så deler jeg noen ekspertknep på hvordan man lurer de beste damene på danselokalet: Steg 1: Steg 2 Johnny Bravo-edition: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå