Gå til innhold

Nord-Bingen Custom - Nå også på facebook -> s.6

NBCustom
 Share

Anbefalte innlegg

Lager en felles tråd for bila mine. Om det er sjekketips, vær- eller blandingsforhold, eller for den saks skyld hva som helst annet, så kan du forvente deg vitenskapelige fasitsvar fra min side i denne tråden.

Tråden vil bære preg av rikelig med useriøsitet, juging, hobbyvirksomhet og høg partyføring med en ørliten dose mekaniske aktiviteter som bonus. En fellesnevner er tafatte oppdateringer og useriøst lavt nivå på det aller meste, fra fotoferdigheter til mekanisk vitenskap.

BMW 732iA (fremtidig 745?)
377588_356143734467498_1941211311_n.jpg
BMW E9 3.0, lettere frisert. I ganske bra stand, men skal plukkes ned og bygges ny motor i osv:
254469_124714264277114_114274_n.jpg
1983 BMW 745iA - Godbilen min som skal tas litt rust på, og hellakkeres i originalfarge. Bilen forblir original forutenom senk/hjul og lakkert fangerplast.
270154_129230773825463_6939015_n.jpg
1985 BMW 745iA Executive
6vvk62v1rwhcyhv1htox.jpg
Sierra Xr4i 1984
217871_403239626424575_1582827179_n.jpg

500 SEC 1985
5accsdha1x18k3bvp4f7.jpg

Har også en original 323i E21 jeg ikke har bilde av her. Nærmere informasjon og alt det unødvendige tar vi etter hvert.

Stay tuned...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E9 har virkelig blitt nedprioritert, bare funksjonskjører den litt et par ganger i året, ellers så står den. Og det skal den en stund til. Prioriterer de andre først.

Motoren er en 3.0l, litt usikker hva som er gjort, men er 2x55mm, toppen er også gjort noe med av motornord + kvass kam, simons 2.5" hele vegen. Lyden er jo ganske kul til å ikke være diesel eller v8 :mrgreen: Bytta til originalfjærer for et par sesonger siden fordi jeg tenkte å vise den hos BT med tida. Så kristent anlagt som jeg er, så blir det ikke mange bilder før jeg har fulgt det 11. bud:

x01n7dkzz0mx5285dquo.jpg

Gidder ikke å bruke den når den ikke er helt 100% slik jeg vil ha den. Skulle nok ikke ha satt på orginalfjærene, for da kunne jeg tatt prøveskilter på den og deltatt på noe bmw-treff da den var lav og god.

Vinteren nærmer seg fort så da er det vinterbilen i fokus, så blir det fokus på 745n som er favorittbilen utpå nyåret :) Utfordringen nå er tid, for går på skule i et annet fylke #-o:roll: Bare trening, festing og bøker som opptar tid og peng :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også følger med her, men denne tråden skulle vel gjerne vært i "Bilder & filmer/show off" tråden heller istedenfor prosjekttråder?

Det er morro med slike tråder, ingen tvil om det.

Det er sant, om mulig, så får moderatorene flytte den :)

Ellers så er det jo helg, så da er den faste spalten "musikktips" et innslag som irriterer moderatorer utad, så da propaganderer jeg det innad i stedet. Her er et par favoritter, to av dem kjenner dere sikkert igjen fra GIS-filmene:

Ellers så er det ikke mange dagene siden USAs raskeste "gatebil" ble kåret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut til å trenge litt mer luft den Omegaen :)

Sant, men 2 bar var visst ladetrykket. Røykbegrenseren er nok "fjernet", men er merkelig at den ryker så jævlig på mye gass, så bør nok ha mer luft. Kassa er havarert nå visst nok, på første prøvetur :P Men en artig busbil er det uansett.

Slenger nok opp noen bedritne filmer med tida, men må få mer materiale først :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...