viggo E34 Skrevet Oktober 20, 2012 Skrevet Oktober 20, 2012 Hei, etter å ha dratt på skikkelig i 2. å 3. Gir her om dagen fikk jeg en forfærdelig smelling i ett eller annet bak, lyden kommer når gass slippes (klonk) å i det man begynner å gi gass (klonk). Plukket av hjula å så det var noen av boltene fra aksling hjulside inn mot diff hadde knekt, tenkte dette kunne være årsakeken men etter å ha montert ny bolter å chims er det fortsatt klonk å smell baki. Noen som vet va som kan være årsken til dette?
bimmaren92 Skrevet Oktober 20, 2012 Skrevet Oktober 20, 2012 muligens bolt eller foring på diffen i bak kant som er knekt \ utslitt, så det er diffen som flytter på seg når du gir gass \ slipper gassen. vart vertfall det som var feil på min e34 525.
viggo E34 Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2012 Hmm takker for tips må vel jekke opp biln å krype under å sjekke alle innfesttinger da :-!
viggo E34 Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2012 hmmm, har da vært under bilen å hørt å sett over så mye jeg kunne utn å ta ned eksos å med litt hjelp til å snu på hjulene fikk vi fremprovosert noe ulyd som høres ut som det kommer fra overgangen fra mellomaksel å girboks? noen som kan hjælpe
viggo E34 Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2012 joda, da fant jeg årsaken, en knækt bolt frem i diff opphenget, så må ned med denne braketten å få ut resten av bolten...
bimmaren92 Skrevet Oktober 20, 2012 Skrevet Oktober 20, 2012 joda, da fant jeg årsaken, en knækt bolt frem i diff opphenget, så må ned med denne braketten å få ut resten av bolten... regnet med det var det ja. akuratt samme som på min..
viggo E34 Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2012 så blir det å vente te mandag før man får tak i ny bolt.... menmen, sånn er det bare...
viggo E34 Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2012 plages med å få av denne braketten for å få ut resten av boltn som var knekt... ser ut som det er like lett å plukke ned hele diffen for å fjærne resten av bolten å gjenge opp for så å opp med diffen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå