Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, etter å ha dratt på skikkelig i 2. å 3. Gir her om dagen fikk jeg en forfærdelig smelling i ett eller annet bak, lyden kommer når gass slippes (klonk) å i det man begynner å gi gass (klonk). Plukket av hjula å så det var noen av boltene fra aksling hjulside inn mot diff hadde knekt, tenkte dette kunne være årsakeken men etter å ha montert ny bolter å chims er det fortsatt klonk å smell baki. Noen som vet va som kan være årsken til dette?

Skrevet

muligens bolt eller foring på diffen i bak kant som er knekt \ utslitt, så det er diffen som flytter på seg når du gir gass \ slipper gassen. vart vertfall det som var feil på min e34 525.

Skrevet

hmmm, har da vært under bilen å hørt å sett over så mye jeg kunne utn å ta ned eksos å med litt hjelp til å snu på hjulene fikk vi fremprovosert noe ulyd som høres ut som det kommer fra overgangen fra mellomaksel å girboks? noen som kan hjælpe [-o<

Skrevet

joda, da fant jeg årsaken, en knækt bolt frem i diff opphenget, så må ned med denne braketten å få ut resten av bolten...

Skrevet
joda, da fant jeg årsaken, en knækt bolt frem i diff opphenget, så må ned med denne braketten å få ut resten av bolten...

regnet med det var det ja. akuratt samme som på min.. :P

Skrevet

plages med å få av denne braketten for å få ut resten av boltn som var knekt... ser ut som det er like lett å plukke ned hele diffen for å fjærne resten av bolten å gjenge opp for så å opp med diffen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...