Toby91 Skrevet Oktober 20, 2012 Skrevet Oktober 20, 2012 Bmw E39 sportstoler i svart skinn selges. Fullelektriske, uten varme. 3200/bud. Kan muligens leveres strekningen Sykkylven-Strømstad i nærmeste fremtid. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/object?finnkode=37165101
Toby91 Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2012 skal muligens strekningen Sykkylven-Strømstad nå i helgen så om noen bil ha seg noen pene sportstoler på den ruta hyl ut:)
Farrukh M Skrevet Oktober 21, 2012 Skrevet Oktober 21, 2012 jeg har manuell seter, vet du hva som skal til for å få de til å fungere i bilen min
Toby91 Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2012 Setene trenger kun pluss og minus for å fungere:),men memory vil da ikke fungere.
Toby91 Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2012 Sender du til bergen? er ikke så hypp på å sende da jeg aldri har sendt noe slik før, å er jo greitt at folk får se på tinga før de kjøper:) men om jeg skal sende så må nesten kjøper ordne det(vil tro det er dyrt å sende seter?)
BMWE39turbo Skrevet Oktober 21, 2012 Skrevet Oktober 21, 2012 På denne ruta, kjører du forbi Førde eller Sogndal?
Toby91 Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2012 kjører via stryn-otta-lillehammer eventuellt åndalsnes
BMWE39turbo Skrevet Oktober 21, 2012 Skrevet Oktober 21, 2012 veit du kortid du skal denne strekka da? Kan kjøre til stryn, ca 10mil fra der eg bur så skal gå bra. Må berre sjekke med en kompis om eg kan låne bilen has evt låne en bil på jobb, han ekje tilbake før om ei veke, da han er i syden, så spørst litt kortid du har tenkt deg nedover? Eg har også varme i mine orginale comfortseter, men skal vel ikkje bli noke problem her? er vel berre å la vere å kople til varmen og kun kople til det elektriske? har du forresten bilde av kontakta til tilkoplingen? Eg kan ta de for 3000, så lenge eg får henta de, noke som skal fint vere mulig å få til og sålenge de passer på bilen. (e39 2002 mod)
Toby91 Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2012 veit du kortid du skal denne strekka da? Kan kjøre til stryn, ca 10mil fra der eg bur så skal gå bra. Må berre sjekke med en kompis om eg kan låne bilen has evt låne en bil på jobb, han ekje tilbake før om ei veke, da han er i syden, så spørst litt kortid du har tenkt deg nedover?Eg har også varme i mine orginale comfortseter, men skal vel ikkje bli noke problem her? er vel berre å la vere å kople til varmen og kun kople til det elektriske? har du forresten bilde av kontakta til tilkoplingen? Eg kan ta de for 3000, så lenge eg får henta de, noke som skal fint vere mulig å få til og sålenge de passer på bilen. (e39 2002 mod) hei er en gul multikontakt:) skiftet kontakt til denne i 98- blir mest sansynlig neste helg eller helga etter:) ikke før ihvertfall:) her er nr mitt 40079172
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå