sørlandet Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Hei, Kikker på brukte bokser og ser at det ligger en del brukte Skigard Touring bokser til salgs på finn. Disse blir kjøpt tilpasset bilen de skal stå på. Har en E60 som jeg trenger en ny boks til vinteren på og har kikket litt på en Skiguard 825, dog har denne stått på en VW Touran. Noen som vet hvordan man tilpasser en Skiguard Touring boks? Noen som tør tippe om denne boksen vil se OK ut på E60-en min? Har originalt lastebøyler med ovale rør... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Det blir ikke pent uansett, særlig på en sedan. Men det er sikkert funksjonelt. Problemet med E6x er den antenna bak på taket. Du må ha en boks med utsparing for antenne (så vidt jeg kan bedømme kun vanlig for stasjonsvogner) eller en kombinasjon av boks/stativ som går over antenna. Du må nesten bare måle deg frem, alternativt søke hjelp hos en forhandler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sørlandet Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Det blir ikke pent uansett, særlig på en sedan. Men det er sikkert funksjonelt. Problemet med E6x er den antenna bak på taket. Du må ha en boks med utsparing for antenne (så vidt jeg kan bedømme kun vanlig for stasjonsvogner) eller en kombinasjon av boks/stativ som går over antenna. Du må nesten bare måle deg frem, alternativt søke hjelp hos en forhandler. Pent blir det kanskje ikke, men noen bokser passer nok bedre enn andre! Godt poeng ang antenna, det må sjekkes ut. Men det er jeg lurte på er om noen vet hvordan man tilpasser en Skiguard Touring takboks, finn det flere utgaver av f.eks Skiguard 825 eller er det samme boksen som tilpasses flere bilmodeller. Og ikke minst er det mulig å tilpasse en brukt boks på nytt. Har trålet skiguard.no etter info, men de skriver pent lite om dette.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå