omsaeves92 Skrevet Oktober 21, 2012 Skrevet Oktober 21, 2012 Heisann, er det noen som har en oversikt over instrumentpærer i en e36? framme i selve dashen og bak klokke å viftestyringen?
vegard89 Skrevet Oktober 21, 2012 Skrevet Oktober 21, 2012 Bak instrumentet er det samme pærene som er på alle andre biler på den årstiden.. disse pærene får du tak i på biltema, mekonomen, bilxtra eller hva det nå sku være.. Den i dashen og bak klokke ved viftestyringen og er sikkert veldig standard pære som kan skaffes overalt. Er det ikke bare å ta ut en av pærene?
omsaeves92 Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2012 Okei:) men jeg synes lyset er litt svakt, det gjør ikke noe om jeg setter inn pærer med mere watt i?
vegard89 Skrevet Oktober 22, 2012 Skrevet Oktober 22, 2012 Har du prøvd å justert dimmer bryteren da? om det er litt over er ikke farling sikkert, men ikke for mye heller da vil jo mest sannsynelig lakken eller hva det nå heter.. inne i instrumentet begynne å flasse av over tid.
omsaeves92 Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2012 Har du prøvd å justert dimmer bryteren da? om det er litt over er ikke farling sikkert, men ikke for mye heller da vil jo mest sannsynelig lakken eller hva det nå heter.. inne i instrumentet begynne å flasse av over tid. Har dimmerbryteren på fullt ja.. kjøpte 3w istede for 1,2 nå, lyste litt bedre det ja, så får jeg heller dimme ned lyset litt nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå