Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

jæjæ nå ern snart ribba ! fikk tatt av litt i helga. så måtte lage et trillebord til'n så jeg får dytta'n inn og ut på løftebukken :)

ejpvwn35chyhga21sudc.jpg

5jw2pm27rv8gwz6o0htu.jpg

qaq312n6wlr5rv5yae71.jpg

nkuswnxrta6bvvvxjd5x.jpg

hz4whyy2q9zootk50mg3.jpg

Skrevet

kom to karer å henta motor å gir idag å masse annet som jeg ikke skal ha fra E30'en i en Merce stasjonsvogn,

det blei trangt for dem hjem gitt !

fvxkesilao09yqzmsiqr.jpg

• 3 weeks later...
Skrevet

fikk handla meg noe deler jeg trenger men selger endel avd et jeg ikke trenger videre :)

skal bruke nava foran så jeg får 5 bolt + tannstanga og traversen mulig bærebruene, får se hva som passer eller hva jeg får tilpassa. .

og nava bak som jeg presser inn i 325 bakstillinga så jeg får fem bolt rundt om.

ue5hehkixtqygg71ooa9.jpg

Tannstanga er 2,5 runder på ratte så blir iltt raskere å styre :)

dlljcq486vhz7podjxnb.jpg6kn396i9nwr48vx9suct.jpg

Skrevet

ih34l51tic8c262g2ren.jpg

Da skal bilen opp til Thorbis for og sveise om og heise dempertårna bak så jeg får på noen e36 ksport coilovere. :D

Har hvert litt stille nå og fram til jul ca. har Fagprøve nå snart så da får thorbjørn sveise litt imens :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Update!

y1iv01sfvo2y8he5epqg.jpg

rqwfybb5hq309yd5ylzg.jpg

i03ol9dcg31qgqaw0yxq.jpg

36q6ewuiprrato8com85.jpg

d69fa8ikqzru515rr856.jpg

Fått igjen bilen av Thorbjørn nå for ei uke sia så nå har jeg fått sveise noen rusthull og slipt vekk all driten som lå igjen etter asfaltmattende og div

jaggu fikk jeg tatt BE i idag også :)

• 2 weeks later...
Skrevet

1z165mp2580rxhpsgm4z.jpg

ubsjhi4ts135o29ckbz1.jpg

sveisa igjen noen hull og grunna det meste inni nå. har kitta litt rundt oh etterpå for å få det litt finere og 100% tett :) kommer fler bilder

• 2 weeks later...
Skrevet

Skjer litt smått, begynt å pusse ned karosseriet (med god hjelp av en kompis )og sveise igjen de 2 siste Høla foran i gulvet :) knipser no bilder endag tenker jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...