Ulf64 Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Skrevet Mai 30, 2013 Fikk henta litt parts inne på GS idag Takk til Erik for god service
Ulf64 Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Skrevet Juni 5, 2013 En liten update da! Har montert litt forstilling/bakstlling Mangler jo en god del da ! Sendt noen bestillinger til ebay og koed så da blire litt. Skal også inn til dekkmestern imårra siden jeg fikk len bra deal på litt dekker. Måte jo ha 4 stk for å få'n på hjula uansett. Også drar vi på gundersenmotorsport for å finne litt mer snacks
///Naitsirk Skrevet Juni 7, 2013 Skrevet Juni 7, 2013 Ta å roter bildene før du legger dem ut a påsann
Ulf64 Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Skrevet Juni 8, 2013 Ta å roter bildene før du legger dem ut a påsann Ser dem rettvei her . Sikkert pga jeg bruker telefon å ipad
Ulf64 Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Skrevet Juni 25, 2013 Bilen er for tia hos Marius Gramford til bur bygging! Deler som ligger klare er nytt tak, front bjelke og H&R stabbstag sparco stoler og litt annet smått
Ulf64 Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Skrevet Juni 25, 2013 sorry for at bildene blir feil vei, siden jeg legger dem ut fra iphone. hjelper ikke å rotere di for de snur seg automatisk......
Ulf64 Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Skrevet Juli 6, 2013 Fått igjen bilen fra marius nå å det blei jævelig bra sytes jeg. La ved non bilder av litt div. Har bare lagt taket oppå for se og hevd alt jeg har av slanger of Fittings baki... Under bygging.
Ulf64 Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Skrevet Juli 6, 2013 Da var også girkasse og mellomaxel iBoks. 530 d blei det. Og en s54b32 kommer første mandag etter gatebil. Fra "Spot On" Kenneth olsen har vert veldig behjelpelig og snill med priser og leveringstid. Har bilen hjemme nå i 4 uker siden jeg har ferie så skal iallefall få lagd litt god plass til'n og pussa og grunna buret og tilpasse litt div:)
warnhunter Skrevet Juli 6, 2013 Skrevet Juli 6, 2013 fyflate detta er gromt ærbe! her skal det følges! selvom jeg er litt sen hehe
Markus bimmer Skrevet Juli 6, 2013 Skrevet Juli 6, 2013 Sett gjennom prosjekt tråden din meget bra grundig arbeid mister dette blir en sjukt rå E30;) følger med her
Ulf64 Skrevet Juli 16, 2013 Forfatter Skrevet Juli 16, 2013 fått motor å litt div i hus og flytta bilen inn garagen hjemme nå. henta motor etter gatbil i helga. og fått pussa buret og grunna det
Thunegutt Skrevet Juli 24, 2013 Skrevet Juli 24, 2013 Helrått prosjekt og veldig bra arbeid Følger med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå