Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på utkikk etter OZ Cygnus felger, men disse er rimelig vanskelige å få tak i. Har du noen er jeg veldig interessert i dem. Må være 8" på alle felgene, helst 5x120 boltsirkel, men kan også være annen. Må være 17". Ta kontakt på PM.

images?q=tbn:ANd9GcScC11zYD2xZsmCgiEMyAAnoq9d90RbnPDbYrlcfpvW3ypZRklXlA

Skrevet

haha, mange syns dem er utrolig stygge, men jeg digger dem. med riktig dekk er de fete ;)

Helt klin umulig å få tak i da ;(

Skrevet
haha, mange syns dem er utrolig stygge, men jeg digger dem. med riktig dekk er de fete ;)

Helt klin umulig å få tak i da ;(

Er jo ikke negativt i mine øyne da.. Vet av felger som er ganske like også, men husker ikke hva de hette. 100+ mon tro?

Edit; du har vel snakket med ham med settet til salgs på sw og vagcars?

Skrevet

Det stemmer, RS. Har allerede snakket med Shaun om felgene (han som selger), men han hadde dessverre solgt dem.

Erik, det er Mexican sin E36, har tilogmed hørt med han om han skulle selge dem, men han solgte dem til Shaun, som igjen har solgt dem.

Det er forøvrig Mexican sin E36 som gjør at jeg vil ha disse. Skamrå bil han hadde!

Skrevet

hehe, stemmer det. lavt er planen. Mex hadde 4 cm fra kanalen og ned til bakken foran, dette er målet med min også. Bak er jeg like lav som Mex akkurat nå, så da er det bare fronten igjen. Må riktig nok gjøre en god del modifikasjon på hjulbuer for at det her skal gå :roll:

Takk for det ;)

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...