Thewiz Skrevet Oktober 21, 2012 Skrevet Oktober 21, 2012 Er på utkikk etter OZ Cygnus felger, men disse er rimelig vanskelige å få tak i. Har du noen er jeg veldig interessert i dem. Må være 8" på alle felgene, helst 5x120 boltsirkel, men kan også være annen. Må være 17". Ta kontakt på PM.
RS-Heggem Skrevet Oktober 24, 2012 Skrevet Oktober 24, 2012 Naboen hadde sånne fra en god del år sida. Grøsser ennå ved tanken på de.. Du skal være gaanske tøff for å digge 3 eika felger!
Thewiz Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2012 haha, mange syns dem er utrolig stygge, men jeg digger dem. med riktig dekk er de fete Helt klin umulig å få tak i da ;(
RS-Heggem Skrevet Oktober 24, 2012 Skrevet Oktober 24, 2012 haha, mange syns dem er utrolig stygge, men jeg digger dem. med riktig dekk er de fete Helt klin umulig å få tak i da ;( Er jo ikke negativt i mine øyne da.. Vet av felger som er ganske like også, men husker ikke hva de hette. 100+ mon tro? Edit; du har vel snakket med ham med settet til salgs på sw og vagcars?
-Erik- Skrevet Oktober 24, 2012 Skrevet Oktober 24, 2012 Så en på stanceworks for et par år siden med når som lignet, hatet til å begynne med, men retthøyde gjør mye!! Edit; Steike, var akkurat samme!
Thewiz Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2012 Det stemmer, RS. Har allerede snakket med Shaun om felgene (han som selger), men han hadde dessverre solgt dem. Erik, det er Mexican sin E36, har tilogmed hørt med han om han skulle selge dem, men han solgte dem til Shaun, som igjen har solgt dem. Det er forøvrig Mexican sin E36 som gjør at jeg vil ha disse. Skamrå bil han hadde!
-Erik- Skrevet Oktober 24, 2012 Skrevet Oktober 24, 2012 Er enig med deg der. MEN man må gå laaavt (slik som han) for at det skal gå, og da går det kanskje bare akkurat Lykke til med letingen!!
Thewiz Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2012 hehe, stemmer det. lavt er planen. Mex hadde 4 cm fra kanalen og ned til bakken foran, dette er målet med min også. Bak er jeg like lav som Mex akkurat nå, så da er det bare fronten igjen. Må riktig nok gjøre en god del modifikasjon på hjulbuer for at det her skal gå Takk for det
Thewiz Skrevet November 26, 2012 Forfatter Skrevet November 26, 2012 Vanskelig å finne disse, men håper noen kanskje har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå