Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Prøver å hjelpe en kamerat og finne bil til han.

Noen av ønskene er:

MAX 180 000kr

320i, men vurderer også 320d

Sedan eller STV

Helst E46, E90/E91

Om det er E46 Bør den være meget god stand med Msport pakke og lav km!

Ellers er jo selvfølgelig lav km, så ny som mulig og mye utstyr selvfølgelig å foretrekke, men er jo klar over at prisen setter en demper på dette.

Kom gjerne med tips dersom du vet om en bil som skal selges og kan utfylle noenlunde disse kriteriene.

Skrevet

Jeg har en 320Ci 2004. Den er i veldig bra stand.. Slitedeler skal byttes nå før eu kontroll.. Det blir utført før eventuelt salg. Den har gått 162000. Denne er sort, med sort delskinn interiør. Selges for 150 da den er ferdig godkjent.

Skrevet

Har snakket med han og jeg kan dessverre ligge til i første post at hverken CAB, Coupe eller Compact ikke er av interresse.

Fortsett med forslag om dere har en bil stående :)

E46 320i Facelift Sedan/Touring med M-sport og mye utstyr kan være veldig aktuell...

• 2 weeks later...
Skrevet
Finnkode: 38077703

Nei, den er gått for langt.. Og bør være en M-sport med rimelig mye utstyr om det skal være en E46

http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=40&t=225137

Nettopp EU godkjent for 2 nye år.

Pris kan diskuteres :)

Likte den jeg :)

Men er dessverre ikke noe for kompisen min. Skal være mest mulig original!

Han har blitt litt mindre ivrig etter hvert også, snakker om at det er mulig han venter til over nyttår med bilkjøp, mne for all del! dukker den rette bilen opp og det er et kupp, så kan det hende han slår til.

Han har forøvrig også begynt å lure mer på om han skal gå for en nyere 318 med M-sport e,l.. Han detter litt mellom 320 E46 og E90/91 med den prisen han har satt :?

• 4 weeks later...
  • 7 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...