henind Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Når jeg starter opp bilen fusker den i noen sekunder. Turtallet faller ifra 1000 og ned til 500, der ligger den et par sekunder før den hopper opp igjen. Dette irriterer meg noe grenseløst, noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Tror du må ut med mer info. Bensin/diesel? Kald/varm motor? Vert slik lenge eller nytt problem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henind Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Bensin ja. Skjer både når den er kald og varm. Vært sånn i ca en mnd nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Ser det slik ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henind Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Nei, er ikke sånn. Faller ifra 1000 og ned til 500, slik at bilen rister (siden turtallet er så lavt) og er der i ca 2 sekunder, før den går fort opp til 1000 igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Bytt bensinfilter, funka hos meg. men du bør sjekke at det er tett først da, er ikke så veldig billig. Bør også gå for orginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå