Spjotvoll Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 den fronten der trekker sikkert ikke akkurat opp prisen tror jeg.. men fin bil ellers, burde være mulig og få igjen litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spjotvoll Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Gjør nokk ikke det nei, men bort ifra Fronten så er jo bilen bra så skulle få igjen litt. bare usikker på hvor mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Mnd facelift baklykter?, vert smelt å skøyta eller bytta bakparti da?, iogmed det er 86 mod og egentlig preface?? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Lurte også på hvorfor bakenden er facelft? Hvor holder du til,å pris hadde du tenkt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spjotvoll Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Ser på bildene fra oppussingen at han sveiset på facelift bak. Holder til I Hemne Kommune i Sør-Trøndelag, har ikke tenkt ut noe pris egentli, kjøpte den for 50 lapper Om dere er intrisert i å se så kan dere laste ned en mappe med bilder i, er ikke den beste dokumentasjonen av forrige eier men duger. for bilder : http://www.speedyshare.com/2W2aa/vsbmw.zip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Får du 50, med den stylingen som står på, bør du være fornøyd. ellers ser det jo ut som en bra bil. (Bare du kaster de audifelgene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Anbefaler å skifte til org fangere om du vil ha igjen mest mulig. Da får du flere interessenter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Kan kjøpe mtech 1 av meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spjotvoll Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Vil nok trolig beholde bilen om jeg ikke får god nok pris, har veldig lyst til å kjøpe til mtech 1 på denne å få fjernet den seidle fronten, om jeg kommer til å selge senere en gang da så kommer interessen til å bli større om den har mtech 1 så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spjotvoll Skrevet November 15, 2012 Forfatter Share Skrevet November 15, 2012 Har da kommet fra til at jeg skal beholde e30 å årdne den opp noen som har forslag til hva som kan gjøres med bilen ? setter pris på tilbakemeldninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spjotvoll Skrevet November 16, 2012 Forfatter Share Skrevet November 16, 2012 Ingen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 Bytte til shadowline lister? Tror det hadde sett bedre ut;) såm mtech selvfølgelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 Bytt til facelift frontplate (hvis det ikke er fra før) Sorte DE lykter frem og infinity leppe Da bli den pen etter min smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 Mtech 2, shadowline, godkjent senk, fjerne spoiler, proff-tone ruter 20% helt frem, annet enderør/lydpotte (eissenmann eller lignende), sort sportsskinn, sorte Hella DE og mtech ratt Det er den perfekte E30 i mine øyne. Noe oppbrukt kanskje, ja, men det er en grunn til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå