Gå til innhold

Min Bmw e30 "marrakesh"

Kim-A_84
 Share

Anbefalte innlegg

Hei hei :) Kim-Andre er navnet, og etter og ha hatt vw golf hele livet så har jeg da skaffet meg en bmw. Den ble min den 9nd october :)

og for dere som skulle lure så er det gammle bilen til FTE her inne.

så all kreditt til FTE for og ha bygget denne bilen. Ta gjærne en titt på bilens prosjekt tråd http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=92377

her tenkte jeg og poste ting og tang jeg eventuelt gjør med bilen etter som tiden går.

men nå har bilen gått i vinterdvale.

her er ett bilde av bilen på vei inn på sitt første treff i mitt eie :)

644068_10151057491037477_1766384116_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen der fortjener en MYE bedre presentasjon fra ny eier en å linke til FTE sin gamle tråd og legge ut et stakkars lite bilder her ;) Rakk du ikke å ta mere før den gikk til lagring?! :)

EDIT: Jeg kan være så grei å gratulere deg med en av Norge`s peneste E30`er da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen der fortjener en MYE bedre presentasjon fra ny eier en å linke til FTE sin gamle tråd og legge ut et stakkars lite bilder her ;) Rakk du ikke å ta mere før den gikk til lagring?! :)

EDIT: Jeg kan være så grei å gratulere deg med en av Norge`s peneste E30`er da ;)

Takk for det:) ja den fortjener litt bedre presentasjon det har du rett i, men hoved grunnen til linken er så folk skal vite at det ikke er jeg som har bygget den den æren skal FTE ha vettu.

tenker du på mere bilder? så har jeg noen flere bilder av den som kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
Du som kjøpte denne ja :) Dette er et stk. vanvittig rå bil!

Hva er planene for den? :)

Ja den falt vel i smak med en gang jeg så den :P har vel ikke noe store planer med den riktig enda, fikk nesten ikke brukt den føre jeg pakken den inn for vinteren så jeg gleder meg til og få den ut til neste sesong. Men i første omgang blir det vel og få ordnet div små ting sånn som lys i hele dashbordet og sånnt knips knaps også har jeg lyst og hellakere den få frisket opp fargen igjen:) men driver og vurderer og handle vipperuter til den bak da men er litt usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perfekt. Det at du tar tak i sånne småting forteller jo at du starter i riktig ende.

Vipperuter er gromt. Har lyst på det selv også :)

Coilovers da? Eller er du fornøyd med høyden den har nå? :)

akuratt nå er jeg veldig fornøyd akuratt sånn den er :) men det er ikke umulig at det kommer noe coilovers på den en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...