Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innsprøyting. 211 hk. (218 hk før katalysatorens inntog, men var vel før E34).

Jeg har selv hatt en E34 535iA 1991 mod, god og slitesterk motor. Den var kjørt 295.000 km da jeg solgte den, byttet slitt kamaksel på 270.000 km, ellers aldri noen utgifter på motor de 7,5 årene jeg hadde den. :D .

Skrevet

Det kan vel bli et belegg i dysene om man gjør det til en vane. Men om man vet man har vann er det ok å bruke det en gang. Kjør en tank med dyserens etterpå så er det helt sikkert OK.

Skrevet
Det beste vil jo være å bare tømme hele tanken din istedet.

Bruker vel da en pumpe, og suger den tørt?

fyll full tank, problem løst.

Er det slik at vannet blandes etterhvert i bensinen eller hvordan er det?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Skrevet

Med mindre den er lekk skal det vel egentlig ikke danne seg noe vann i tanken.. Meget lite med kondens isåfall..

Har inntrykk av at kondens er noe alle av den eldre generasjon mistenker når det er problemer.

Gammel bensin går dårlig.

Skrevet
Med mindre den er lekk skal det vel egentlig ikke danne seg noe vann i tanken.. Meget lite med kondens isåfall..

Har inntrykk av at kondens er noe alle av den eldre generasjon mistenker når det er problemer.

Gammel bensin går dårlig.

ganske enig der.

med full tank skal det MYE vann til for å ødelegge bensina så mye att det er merkbart.

Skrevet

ville heller sjekker vakum lekasjer og event lekasje på gummibelg mellom LMM og gasspjeld, samt slangen fra toppdekslet til den samme gummibelgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...