Haukefer Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Hei, får ikke hørt på cd i bilen min. Cd veksleren funker, tar imot den holderen med cd'r i og alt. Men når jeg trykker på knappen på radio enheten min skjer det ingenting, noen som har hatt samme problem her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Har samme problem på min E39 ja. Får kun til å høre på radia via rattknappene, ingen knapper, bortsett fra volumknotten, fungerer på panelet. Regner med den har tatt kvelden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stabben Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 problemet lå i att vekslerkabelen va løs bakom styre enheten foran i bilen. oppdaga det når eg gikk igang med å slite ut dashbordet for skifte av varmeapparat. hilsen kjøperen av bilen forresten ett helvete å få ut varmeapparatsmotoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 15, 2012 Forfatter Share Skrevet November 15, 2012 Ahh, hehe, så det var ikkje verre enn det nei! trangt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stabben Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Ahh, hehe, så det var ikkje verre enn det nei! trangt? nei. va ikkje så gale sånn sett, men for å skifte det der så måtte eg ut med midtkonsollen, dashbordet, instrumenter, airbag, o.s.v. men er på plass igjen nå og virke bra det som va enno værre va tanken. plukket den av og vurderte ny, men det kostet jo 11lapper..... va ikkje enkelt å finne ein brukbar brukt ein heller så da fann eg ut att det blei fram med sveiseapparatet. for å plukke tanken så måtte man først av med eksos, mellomaksling og håndbrekkswire og div. deksler. er ferdig å sveise tanken nå så den kommer på plass igjen i ein av dagene. etter att dette er fullført så kommer eg til å gå løs på alle andre småfeil eg har funne (ble ei lita liste) men eg klage ikkje da prisen va grei og da blir bilen tatt i bruk igjen utpå våren eingang så står ei lakkering på programmet. da blir alt tatt for å få den 110% igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 15, 2012 Forfatter Share Skrevet November 15, 2012 høres bra ut! ja prisen var jo meget rimelig egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå