klomo Skrevet Oktober 26, 2012 Skrevet Oktober 26, 2012 noen som har en hel å pen framfanger til salgs? helst i sør-trøndelag
klomo Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2012 ingen som har? går bra me fanger fra resten av lande å bare det kan sendes
HypeTraxX Skrevet Oktober 29, 2012 Skrevet Oktober 29, 2012 Slenger meg på her, da jeg trenger det samme! Jeg er interessert i Alt utenom Rieger fanger. Jeg er helt blank i E34 verden, men jeg har smal front om det spiller no rolle
pitbullblondie Skrevet Oktober 29, 2012 Skrevet Oktober 29, 2012 Jeg har ganske sikkert et par stk, men er vel værre å sende en frontfanger..? Ordner du med transport klomo, så kan jeg kanskje få det til. Kongsvinger klarer jeg, blir vel en harry-tur om ikke veldig lenge. Pris aner jeg ikke, men gi bud!
klomo Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2012 Jeg har ganske sikkert et par stk, men er vel værre å sende en frontfanger..? Ordner du med transport klomo, så kan jeg kanskje få det til. Kongsvinger klarer jeg, blir vel en harry-tur om ikke veldig lenge. Pris aner jeg ikke, men gi bud! har sent både fram, bakfangere å sideskjørt me posten. bare å tulle det inn me gråpapir eller søppelposer, skriv på adressen å få det sent du kan sende det i postoppkrav så betaller den som henter pakken for frakten skal høre om jeg kjenner noen som kjøre lastebil til de traktene først så kommer jeg tilbake med et eventuelt bud
klomo Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2012 eg har ein bare og komme med bud heilt ny har sent deg pm
klomo Skrevet November 2, 2012 Forfatter Skrevet November 2, 2012 takk til de som svarte har skaffet meg en framfanger nå
HypeTraxX Skrevet November 2, 2012 Skrevet November 2, 2012 Kan legge til at jeg også får en fanger nå snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå