Larsinnj Skrevet Oktober 26, 2012 Skrevet Oktober 26, 2012 Har som tittelen sier en (nesten) hel E30 touring som jeg selger i deler. Har plukket litt på den selv, og skal ha noe småplukk, men ellers er det bare å rope ut om noen trenger deler. Deler jeg selv har tatt, eller som er solgt: Rattstamme Takluke med glidere osv Drivakslinger Dørstopper førerside Temperaturfølere på motor Touringskjørtene er vel mest sannsynlig solgt Stabstag bak Framskjermer Kan være jeg glemmer noe. Motoren skal i følge han jeg kjøpte den av være en 2,3l som er stroket til 2,4. Hvordan han gjorde det aner jeg ikke, å jeg kan ikke gå god for at det er gjort i det hele tatt. Videreformidler bare det selger sa til meg. Rop ut om noen trenger deler, så skal jeg sjekke eventuell stand på dem!
Eide'n Skrevet Oktober 26, 2012 Skrevet Oktober 26, 2012 Er førerstol fin uten hull? Mye vil du ha for den?
Larsinnj Skrevet November 1, 2012 Forfatter Skrevet November 1, 2012 Hadde en tråd her og ja! Førerstolen er uten hull ja! Litt møkkete, ta en liten rens på den så er den god. En litt rust og småbulker nede ved merket på panseret. Hvor holder dere til? Lite keen på å sende såpass store deler.
prixmyo Skrevet November 1, 2012 Skrevet November 1, 2012 Er begge framskjermene diamantsorte og hele?
Larsinnj Skrevet November 1, 2012 Forfatter Skrevet November 1, 2012 Forrige eier kjøpte nye (uoriginale) framskjermer før han satte bort bilen i påvente av oppussing som aldri ble noe av. Så de er i den "fabrikksort" fargen om man kan kalle det det. Starter dessverre å komme litt rust helt nederst, men de er absolutt reddbare. Kan måle fjærbeina i morgen
Larsgunnar Skrevet November 1, 2012 Skrevet November 1, 2012 Bilde av rusta på framskjermene, og pris på begge to + frakt?
Larsinnj Skrevet November 2, 2012 Forfatter Skrevet November 2, 2012 Dårlige bilder, men ser at rusta begynner å ta tak helt nederst på skjermen der. Er likedan på den andre siden. Hvordan er det å sende slike ting da? Poster er vel ikke akkurat forsiktig med pakkene har jeg inntrykk av.
A.Rønning Skrevet November 2, 2012 Skrevet November 2, 2012 er int i venstre skjermen jeg, hvor i tr.lag fins dette?
Larsinnj Skrevet November 2, 2012 Forfatter Skrevet November 2, 2012 Bor like utenfor Kyrksæterøra. Ca 10 mil sør for Trondheim.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå