Talker Skrevet Oktober 26, 2012 Skrevet Oktober 26, 2012 Må man ta ned diffen på en e34 for å sveise den? Eller kommer man til for å skru av baklokket og sveise uten noen demontering?
evi Skrevet Oktober 26, 2012 Skrevet Oktober 26, 2012 Sikkert mulig, men hvis du vil ha det bra vil jeg anbefale å ta den ned..
Talker Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2012 Ok. For å ta den ned så er det bare å skru opp flensene på stikkakslingene og mellomakslingen samt opphenget til diffen, så er den løs? Skal ikke være noe spesielt problem det? Eller er alt dette kjent for å sitte godt?
evi Skrevet Oktober 26, 2012 Skrevet Oktober 26, 2012 Tror ikke det skal være noe problem. Bare løsne alt den sitter i ja. Forsiktig når den begynner å løsne. Er ganske tung.. 30kg eller noe. Skal du ha av oljen på den kan det være greit å løsne de skruene først, da diffen sitter fast. De bruker å sitte litt.
Sturmtiger Skrevet Oktober 26, 2012 Skrevet Oktober 26, 2012 Ha en hammer/varme apparat liggende, de skruene sitter no så jævlig fast.
Talker Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2012 Sturmtiger skrev: Ha en hammer/varme apparat liggende, de skruene sitter no så jævlig fast. opphenget, flensene, eller alle?
evi Skrevet Oktober 26, 2012 Skrevet Oktober 26, 2012 Jeg kan skrive under på at mellomakselen er noe dritt å løsne. Boltene kan ikke holdes igjen og går rundt om du har uflaks
Sturmtiger Skrevet Oktober 26, 2012 Skrevet Oktober 26, 2012 Talker skrev: Sturmtiger skrev: Ha en hammer/varme apparat liggende, de skruene sitter no så jævlig fast. opphenget, flensene, eller alle? Omtrent alle typer skruer som finnes under bilen? :>
Talker Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2012 takZa skrev: Jeg kan skrive under på at mellomakselen er noe dritt å løsne. Boltene kan ikke holdes igjen og går rundt om du har uflaks Usja.. Håper jeg får det til da! Har tilgang til verksted på jobb med det meste av kraftverktøy samt skjærebrenner osv, men jeg er AVHENGIG av å komme meg hjem igjen med samme bil, samme dag.
Kimmey Skrevet Oktober 27, 2012 Skrevet Oktober 27, 2012 tips: når du ferdig og skal montere igjen, så setter du inn alle boltene med fett. mye lettere å demontere igjen neste gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå