Snake____1 Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 Hva driverk er det du råner med? Bare M3 som hølder her vett'u, og ikke minst 850CSI kassa Du Jobber vel ikke tilfeldigvis på Hydroscand Forus? Kan stemme det? Har jeg snakt med deg før eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Stemmer for video av instrumentet, 0-200 eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenningE39 Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Nei, du har nok aldri truffet meg, men har hørt mye fint om bilen din fra en du jobber med. Tore Tveito. Må bare si at det var en utrolig grom bil du har. hørte noe om oppgraderinger av motoren. Kan det stemme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Brutalt med moment fra bånn i en e36 ^^ Men ca 300hk på hjula tilsvarer ca 350hk i motor så denne her går nok en del bedre enn en M3 rett frem skulle en tru Video, video! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Tøff bil:) er virkelig motoren heelt org? Imponerende. En s50b32 har 321hk. Men måler ikke mere enn 260whp i dynapac. Det sier litt om hvor mye mer det er i denne. Kult att bmw oppgir mindre hk enn det virkelig er:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 På papiret, 90% av 3,2literne har 305-315hk. Det er vel også noe med at de blander inn 321PS(tyske benevnelsen?) hvilket jeg mener er ca 316hk. En e46 M3 har heller ikke 343 hk men mere 320-330hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Flott at du har fikset denne opp for meg. Nå kan jeg godt kjøpe den tilbake for samme pris som du gav for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 Flott at du har fikset denne opp for meg. Nå kan jeg godt kjøpe den tilbake for samme pris som du gav for den Ehehe, dream on man Min har da 310hk på hjula, og 470nm på hjula. "Målt med dynapack!" 375nm fra tomgang! LikerLikerLiker :) Men om noen har tips om hvordan å få betraktelig økning så er jeg åpen for forslag. Som sagt er denne helt orginal utenom datasprut og individuelle coiler. Hørte litt med KMcams, men på M73 motoren så knekker ventilløfterne med kvassere kammer... Har også målt akselvikter, å endelig resultat med 60l på tanken å en passasjer ble; 51\49 Foraksel\Bakasel 810kg\780kg Må si meg enormt overrasket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Får følge med her, morsomt prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Det er nesten 100kg mindre enn en m3 3.0 jeg hadde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 at du ikke har lagt ut bilde av motorrom på denne ennå er en SKAM!!! kjør på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 hva er poenget med og legge ut skryte bilder og ikke fullføre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Jorden er det mulig da med vekta ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Når blir det kompressor? =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Tøft prosjekt!! Tror ellers ikke de motorene er så veldig glad i overladning. Jeg ville hatt den original.. Hvordan syns du den går mot en 3.2 f.eks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå