336mik Skrevet August 6, 2013 Forfatter Share Skrevet August 6, 2013 Sikker på at man ikke får styrt den uten ledningsnettet? Litt usikker på stillingen, men regner med den står nede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Sikker på at man ikke får styrt den uten ledningsnettet? Litt usikker på stillingen, men regner med den står nede. Nei, men jeg skal teste på min som er ødlagd først så skal jeg tegne hvor du skal sette strøm Hva vil du ha for den egentlig?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet August 7, 2013 Forfatter Share Skrevet August 7, 2013 Sikker på at man ikke får styrt den uten ledningsnettet? Litt usikker på stillingen, men regner med den står nede. Nei, men jeg skal teste på min som er ødlagd først så skal jeg tegne hvor du skal sette strøm Hva vil du ha for den egentlig?? Vet ikke hva en sånn er verdt,så kom med et fornuftig bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Sikker på at man ikke får styrt den uten ledningsnettet? Litt usikker på stillingen, men regner med den står nede. Nei, men jeg skal teste på min som er ødlagd først så skal jeg tegne hvor du skal sette strøm Hva vil du ha for den egentlig?? Vet ikke hva en sånn er verdt,så kom med et fornuftig bud. Om den funker så kan jeg gi 500kr. Er det jeg må betale for nye drev på min, så er enten eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brennelbil! Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Jeg trenger styreenhet for AC (sverdet) har du den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet September 24, 2013 Forfatter Share Skrevet September 24, 2013 Åssen dele nummer har sverdet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brennelbil! Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 64118390015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Solgardin?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet September 27, 2013 Forfatter Share Skrevet September 27, 2013 Har hatthylle(grå) med el-gardin ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Har hatthylle(grå) med el-gardin ja. Ja det vet jeg. Du skulle sjekke om den virka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet September 27, 2013 Forfatter Share Skrevet September 27, 2013 Beklager,det gikk vist i glemmeboka.skal sjekke det i morgen,og gi deg et svar. Mvh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brennelbil! Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Trenger ikke lenger.. Fikset mitt eget;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet September 28, 2013 Forfatter Share Skrevet September 28, 2013 Får ingen funksjon på gardina,mulig den virker,men at jeg kobler den opp feil. Tar ikke sjansen på å selge den når jeg ikke er sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 Får ingen funksjon på gardina,mulig den virker,men at jeg kobler den opp feil. Tar ikke sjansen på å selge den når jeg ikke er sikker. Jeg kjøper fordi. Trenger drevene inni 300kr?+frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2013 Jeg kjøper fordi. Trenger drevene inni 300kr?+frakt? For den prisen setter jeg den heller i min egen bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå