ReiRud Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Har kjøpt meg en noe spesiel bil (mener jeg ihvertfall) Tenkte å lage en liten tråd om den her siden det ikke er et prosjekt, "skal bare" ordne så den er i skikkelig stand Bilen er en -92 modell 525ix ombygd til manuell, m5 interiør med sort tak og instrument Motorrommet er så strøkent det kan være i en bruksbil, uten at det er noe show-vinner Gått 216tkm..forrige eier hadde den som vinterbil (bmw-entusiast), men siden han jobbet hjemme så er den brukt 500mil de siste 2åra bl.a!! Moro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2012 Noen som vet om det er diffsperre bak på ix? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Fin denne ja. Må vell nemnes att den har full m5 styling og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2012 Stemmer det Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Ixn fruen hadde hadde elektrisk styrt diffbrems som ble aktivert ved spinning. Fungerte yppelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Kan godt si det er en spesiell bil ja, for jeg har ikke hørt om noe slikt før Følger med på denne! Du må få lastet opp bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Hva er det som er så spesielt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Hva er det som er så spesielt? +1 Må få ut bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Hva er det som er så spesielt? Mener bare at jeg ikke har sett/hørt om en 525ix sedan og manuell før. Har liksom bare hørt om touring og automat når det gjelder IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Er vel ikke dagligdags med manuell sedan med full m-tech inn og utvendig?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Hmm, mulig det er noe i det er helt klart touringer jeg har sett mest av ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2012 Skal få tatt noen bilder iløpet av noen dager Er ikke såå spesielt, men ikke akkurat vanlig heller Men må kommentere at 235/45-17 var ubrukbart som vinterhjul!! Må vel finne noen 16" siden 15" var for små for bremsene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Gammal gummi da eller? Har hatt 17" på e34 noen vintersesonger tidligere, e34 m5 da, men funket bra. Hva slags bremser har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2012 Dekka er ikke så gamle nei, men synes ikke at 235 var noe stas på sørpe (noe det er mye av her ihvertfall) så jeg går for noe smalere Mulig jeg kjøper 205/50-17 for å bruke BBS felgene Har ikke sjekka noe, prøvde bare noen 15" igår og de ble for små.. :/ Henta bilen på fredag, så har knapt prøvd bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Må få ut bilder av skuta! ix sedan er en litt sjelden vare, hvertfall med manuell! tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå