Julian Sommer Skrevet Oktober 27, 2012 Skrevet Oktober 27, 2012 2-er feil på PKK: lekkasje på tannstang venstre. Kan dette repareres eller må den byttes? Er kanskje bare å bytte rørene? Er snakk om på en E34 525ix På forhånd takk!
Julian Sommer Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2012 opp igjen.. Har ikke råd til å kjøpe ny tannstang til 14000,-
Julian Sommer Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2012 Aner ikke, det som står i førstepost er det som står på mangellapp..
Julian Sommer Skrevet November 1, 2012 Forfatter Skrevet November 1, 2012 Ja, men å koste på en del til nesten 10.000,- på en bil i denne prisklassen blir å ta i litt. Derfor lurer jeg først og fremst på om dette kan repareres, ellers vil jeg få tak i en brukt som er i orden
Julian Sommer Skrevet November 1, 2012 Forfatter Skrevet November 1, 2012 ingen som har reparert ei tannstang her?
conan12 Skrevet November 3, 2012 Skrevet November 3, 2012 Den er å få tak i på en bilskrot feks,jeg kjøpte en til min E39 for 1500.- m 3 mnd garanti.
RogE36R Skrevet November 3, 2012 Skrevet November 3, 2012 ingen som har reparert ei tannstang her? [/Jeg prøvde å overhale tannstang på Siste E36n min, det gikk rakt til helvete. Fikk såvidt begynt å lufte den før det sa "paff" og oljen flommet rett ut. Nå er jeg langt fra noe proff mekaniker så mulig folk får det til. Snakket med n kar på østlandet (gbl bildeler, kanskje?) han sa at det var nesten umulig å få det tett igjen, pga de blir slitt/oval i sylinderen så simmerringene passer ikke 100% så mitt råd er å få tak i en fungerende, brukt tannstang:)
Julian Sommer Skrevet November 4, 2012 Forfatter Skrevet November 4, 2012 Da satser jeg på å bytte hele driten Tusen takk for svar alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå