Djwik Skrevet Oktober 28, 2012 Skrevet Oktober 28, 2012 Ja har da gått i innkjøp av en e36 316i Bilen er ganske rustfri kanaler er bra kun litt små flekker og litt på en hjul bue Har planer om å sette bilen i stand sånn at det blir en hel å pen bruksbil Ting som skal gjøres er Bremser Bytte ut lykter og blink Ta litt små rust Montere grøftelys Sette inn et brukbart anlegg Ha full service på motor Bytte lister/pakning rundt frontruta Bilde er fra der jeg kjøpte den Fant noen hvite blink etter e34en jeg hadde som jeg kan bruke på e36n trenger bare å lakke de svarte
Djwik Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2012 Noen som har en hel ånde slange til m43b16
Djwik Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2012 Da skal bilen inn på jobben på fredag for diagnose og eu kontroll så da får vi se hvordan det går
Djwik Skrevet November 2, 2012 Forfatter Skrevet November 2, 2012 Da har bilen vert på eu kontroll og diagnose Ikke dårlig for en bil som kosta 2000,- Og diagnosen viser at abs modul er defekt Samt feil koder på Lmm og lamdasonde
RogE36R Skrevet November 2, 2012 Skrevet November 2, 2012 Ikke den værste mangellappen på en gammal E36 det der nei:) Spes ikke for 2lapper
Djwik Skrevet November 9, 2012 Forfatter Skrevet November 9, 2012 ja da blir det snart tid for litt skruing på bimmern har gjort litt invendig tatt ut gammel stereo og tatt ut hanskerom da jeg må bytte abs-styreenhet på bilen er så irriterende at stereoer blir kobla sånn skal i hvertfall montere iso kontakter sånn at det går ann å bytte spiller uten å klippe i stykker lednings nettet. også er abs hjernen tatt ut av bilen da den må byttes skal prøve med en brukt først da ny koster mellom 8-9000,- og det vil jeg helst slippe å legge ut skal i gang med å bytte fjærer bak etterhvert har lest litt rundt på forumet at det ikke er så ille på e36n
Djwik Skrevet November 18, 2012 Forfatter Skrevet November 18, 2012 da var bak fjærene bytta var ganske grei jobb egentlig
Djwik Skrevet Desember 7, 2012 Forfatter Skrevet Desember 7, 2012 Da er abs feilen reparert var defekt styre enhet kjøpte brukt styreenhet fra koed til 400,- og kobla den på og abs er kurert Er greit når det ordner seg billig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå