BmwDieselPower Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Kanskje du har kupévifte da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2012 Kunne vært kult de:)Men trenger orginalt siden jeg må på bt å vise mangellapp:p Jo forresten kan skaffe et "som nytt" orginalt m535i eksosanlegg, men prisen er ikke lav.. Hva er du villig til å gi da?? Men kupévifte har jeg ikke desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Kunne vært kult de:)Men trenger orginalt siden jeg må på bt å vise mangellapp:p Jo forresten kan skaffe et "som nytt" orginalt m535i eksosanlegg, men prisen er ikke lav.. Hva er du villig til å gi da?? Men kupévifte har jeg ikke desverre. Gidder ikke kjøpe nytt, trenger bare et som går igjennom hos bt:p Men takk likevell:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2012 Kunne vært kult de:)Men trenger orginalt siden jeg må på bt å vise mangellapp:p Jo forresten kan skaffe et "som nytt" orginalt m535i eksosanlegg, men prisen er ikke lav.. Hva er du villig til å gi da?? Men kupévifte har jeg ikke desverre. Gidder ikke kjøpe nytt, trenger bare et som går igjennom hos bt:p Men takk likevell:) Jaja, dette er brukt, men er "som" nytt. Vil ha 5000 for det iallefall. koster 13.000 før rabatt nytt på gs. grunnen til prisen er at jeg egentlig trenger det selv=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Jaja, dette er brukt, men er "som" nytt. Vil ha 5000 for det iallefall. koster 13.000 før rabatt nytt på gs. grunnen til prisen er at jeg egentlig trenger det selv=) Skjønner den:) Hvor holder du til da? Kanskje jeg kunne ha lånt det 1uke mot litt cash viss du ikke bor for langt unna? Trenger det bare når jeg skal på bt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2012 Jaja, dette er brukt, men er "som" nytt. Vil ha 5000 for det iallefall. koster 13.000 før rabatt nytt på gs. grunnen til prisen er at jeg egentlig trenger det selv=) Skjønner den:) Hvor holder du til da? Kanskje jeg kunne ha lånt det 1uke mot litt cash viss du ikke bor for langt unna? Trenger det bare når jeg skal på bt:) nei, låner det ikke bort. enten så selger jeg det, eller ikke desverre=) bor i strømstad i sverige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Det skjønner jeg godt:) Blir litt langt unna, men skal ha det i bakhodet viss jeg ikke finner noe annen løsning:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet April 2, 2013 Forfatter Share Skrevet April 2, 2013 OPP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet August 18, 2013 Forfatter Share Skrevet August 18, 2013 OPP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet November 10, 2013 Forfatter Share Skrevet November 10, 2013 OPP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Bilde av m5 fronten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet November 11, 2013 Forfatter Share Skrevet November 11, 2013 Bilde av m5 fronten? Den er NY i plastikk. bilder finner du jo hvor som helst da alle er like. denne er ubrukt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520robin Skrevet November 11, 2013 Share Skrevet November 11, 2013 bakstilling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet November 11, 2013 Share Skrevet November 11, 2013 Den er NY i plastikk. bilder finner du jo hvor som helst da alle er like. denne er ubrukt:) Okei lurte bare på om dette er den store som står på m535 eller om det er den lille som er på m5.. og om den passer på pre-face eller face-lift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet November 12, 2013 Forfatter Share Skrevet November 12, 2013 bakstilling? Skaffer det, men er ikke billig. 7.500-8.000 inkl allt fra 535 med sperre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå