No SwEaR Skrevet Oktober 29, 2012 Skrevet Oktober 29, 2012 Heisann og hoppsann! ja, som det står over her så har jeg en VELDIG rar lyd i forstillinga på bilen. Det skraper no sinnsykt, akkurat som om hjulet tar inni karosseriet :s og når den lyden kommer så er det akkurat som om jeg kjører på en diger kantstein, bilen butter liksom og jeg får ikke kjørt framover siden det "butter", dette skjer bare når jeg svinger til høyre, når jeg svinger til venstre skraper det bare :s Det som er rart er at dette begynte etter jeg la om til vinterdekk, og jeg kjørte med disse felga i fjor også uten dette problemet. Jeg har ikke fått sett noe særlig på dette da jeg jobber veldig mye. Servopumpa mi skriker no voldsomt, men da skulle jo servo'n slutta å funke hvis denne var 100% deffekt, ikke blokkere hjulet :s Noen forslag? Er takknemlig for ALLE svar
No SwEaR Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2012 er de samma hjulbolta som jeg brukte i fjor :s
carburetion Skrevet Oktober 29, 2012 Skrevet Oktober 29, 2012 Skru hjula av igjen og sjå om bremseskiva går lett rundt.
No SwEaR Skrevet November 10, 2012 Forfatter Skrevet November 10, 2012 Burde vel ha hørt noe når jeg kjører da? Det er ikke lenge sida jeg hadde bilen på EU, så de burde vel ha finni ut om det hjullageret der. (?) og lyden/blokkeringa av hjula var ikke der under EU-kontrollen heller :s Men har fått lånt verkstedplass med løftebukk i kveld, så får se hva jeg finner ut Men takk for innspill i problemet mitt så langt ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå