JonasFB Skrevet Oktober 29, 2012 Skrevet Oktober 29, 2012 Hei, fikk denne meldingen under kjøring idag: Så i instruksjonsboka at dette er en varsel for lite bremsebelegg igjen, men hvor fort skal man regne med at klossene blir slitt ut da? Har ikke kjørt mer enn 16 000 km på dem. Er dette vanelig?
JonasFB Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2012 Skal jeg bare plugge den ut, skru på tenninga og sjekke om lampa forsvinner? Om den forsvinner, skifte klosser regner jeg med?
JonasFB Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2012 Jeg må vel bytte følere også? Haha. Første gang jeg bytter bremser, så litt fersk på dette!
D.Toft Skrevet Oktober 29, 2012 Skrevet Oktober 29, 2012 plugger du den ut vil lyset ikke forsvinne. sjekk for slitasje på bremsevarslerene og sjekk klossene dine.
JonasFB Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2012 Skjønte det slik at det er en vaier som ryker i disse sensorene. Kjøper nye bremser forran jeg. Koster ikke all verden fra koed. Skiver, klosser og nye sensorer for under tusenlappen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå