JonasFB Skrevet Oktober 29, 2012 Skrevet Oktober 29, 2012 Skal bytte bremseskold bak på e46en nå. Tar hurtigversjonen med å snitte det og tre det over navet. Hvor bør jeg snitte det, og med hva? Legger ved et bilde. Håper noen har noen forsalg på et passende sted å snitte det. Og er jeg helt avhenging av å sveise det sammen igjen, eller kan jeg la være? Lest at flere driter i å sveise etterpå
D.Toft Skrevet Oktober 29, 2012 Skrevet Oktober 29, 2012 jeg skal snitte mine fra høyre mot venstre, helt bort til der kanten knekker opp.
JonasFB Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2012 jeg skal snitte mine fra høyre mot venstre, helt bort til der kanten knekker opp. Helt derfra? Sveiser du dem sammen etterpå? Baufil, tang eller vinkelsliper?
D.Toft Skrevet Oktober 29, 2012 Skrevet Oktober 29, 2012 blir vinkelkutter. må ta hele veien bort til knekken ja. for å beholde spennet i det og løst nok til å brette det over navet. sveiser det ikke, da jeg skal kappe det, lakkere det så det ikke ruster så forbanna lett og så fuge/ lime på baksiden av snittet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå