gallay Skrevet Desember 16, 2012 Skrevet Desember 16, 2012 Rå leker bil Får du kort forklare hva anti sway bar er? Mao hva brukes den til?
ogis Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Skrevet Desember 16, 2012 Rå leker bil Får du kort forklare hva anti sway bar er? Mao hva brukes den til? Ka syntest du om lyktene ? swaybar http://www.beastpower.com/p/bmw/h&r-sway/HR-BE60-SWB dette gjør att bilen blir mye stivere og presis, tar svingene mye lettere og minsker att bilen ruller
gallay Skrevet Desember 16, 2012 Skrevet Desember 16, 2012 Lekkert! særlig med svarte felger Digger sånne fargekombinasjoner
ogis Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Skrevet Februar 3, 2013 Då har eg montert EBC skivene og Ebc Redstuff klosser, lakkerte og calipperene og monterte stålomrunede bremseslanger foran på bilen, Skivene må kjøres inn men merker de bremser betydlig bedre enn de orginale bremsene skiftet og bremseveske da den var gammal og full i vann :/
ogis Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Skrevet Februar 17, 2013 Då er det montering av stab stag bak, H&R 3 veis justerbart, Det orginale er en del tynnere og mykere dette klarte eg å bøye for hånd som du ser på bildet er det litt forskjell, monterte og 2 støtte stag på subframe som hindrer yteligere rulling. Dette er fra Ultra racing. Ikke fått prøvd bilen sikkelig på tørr asfalt men merket allerede på en rolig kjøretur att den er mye fastere og presis på hekken, skal montre H&R stab stag framme og ett støtte stag til fra Ultra Racing en del dårligere mobil bilder men gir en pekepinn.
ogis Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Skrevet Mars 10, 2013 Då har eg montert H&R stabstag framme med poly foringer, monterte og det siste ultra racing staget foran på bilen, bilen ble mye mer presis og fast, og mindre body roll så litt av båt følelsen gikk vekk Neste no blir og bytte ett dårlig hjulager,skifte gir olje med filter, så montere eg gule koni dempere med H&R sportsfjører som senker 35mm
Turok Skrevet Mars 20, 2013 Skrevet Mars 20, 2013 Sinsykt fin bil så den utenfor sprek og blid for ikke så lengesiden jobber du på ccb eller?
ogis Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Skrevet Mars 21, 2013 Takk Ja jobber ute på basen hos Expro, kjøre du og e60 ?
Turok Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 Jepp kjører bare en kjip sort, sota, xenon og led e60 men har masse som skal monteres snart vil bli litt lik din da
ogis Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Skrevet Mars 21, 2013 Ok, ja kommer vel til å se den en dag då snart kommer sommerskoa på som forøvrig vurderes solgt.
Turok Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 Hvorfor selge sommerhjula? Ser jo kjempe bra ut jeg har 20 tommers gs black edition hva du vuderer og kjøpe da?
Turok Skrevet Juni 19, 2013 Skrevet Juni 19, 2013 Kan jeg få spørre hvormye du måtte ut med for bremseklossene og skivene? Hvor kjøpte du de?
ogis Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Skrevet Juni 30, 2013 Takk, her har det skjedd mye men gadd ikke legge ut noen bilder da det var så lite respons, bilen har fått gule koni og H&R fjører samt en bakrutesenker++ kan sikkert ta noen bilder en dag av prosjektet, bremsene fra EBC er bolt on så det er ikke noe problem
Adelsten Skrevet Juni 30, 2013 Skrevet Juni 30, 2013 ja fyr gjerne på med flere bilder. Bilen din er ganske så strøken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå